Temiz Bir Gelecek İçin Toprağı Canlı Tutuyoruz5 Aralık 2020Unilever Temiz Gelecek Vizyonu kapsamında belirlediğimiz hedeflerle en önemli doğal kaynaklarımızdan birinin, üzerinde yaşamın yeşerdiği toprağın iklim değişikliğinin etkilerine karşı korunmasına katkı sağlıyoruz.
Besleyici ve sürdürülebilir gıdaların, herkes için erişilebilir olmasını sağlıyoruz18 Kasım 2020Unilever olarak, besleyici ve sürdürülebilir gıdaları herkes için erişilebilir kılmak amacıyla global ölçekte ‘Geleceğin Gıdaları’ girişimini başlatıyoruz.
Plastik hedeflerimiz konusunda kaydettiğimiz ilerleme28 Ekim 2020Bir yıl önce, portföyümüz dahilindeki birincil plastik kullanımında önemli azaltmalar yapacağımızın taahhüdünde bulunduk. Geride bıraktığımız bir yılda başardıklarımızı ve çok daha fazlasını yapmak üzere ileriye dönük planlarımızı paylaşmak istiyoruz.
Tanıdığınız ve Güvendiğiniz VİM Bütçe Dostu Temizlik için Yeniden Raflarda7 Ekim 202020 yıllık bir aranın ardından VİM, temizliğini özleyen tüketicileri ile buluştu. Marka Arap Sabunu Yüzey Temizleyici, Arap Sabunu Sprey, Yüzey Temizleyici Beyaz Sabun, Mutfak Sprey, Silikonlu Sprey , Sirkeli Kireç Çözücü ve Tuvalet Temizleyici ile yeni ihtiyaç ve beklentilere...
Tedarik Zincirimizde Ormansızlaşmanın Son Bulması için Google ile Güçlerimizi Birleştirdik28 Eylül 2020Yeni iş ortağımız Google Cloud, uydu fotoğrafları kullanarak ham maddelere bağlı ekosistemlerin takip edilmesine yardımcı olacak.
Reklamcılık Karbon Ayak İzini Azaltmak için İlk Adımları Atıyor15 Eylül 2020Yeni girişim, endüstriye sürdürülebilir reklam üretimi alanında ilham olmayı amaçlıyor.
Temizliğin geleceğini yeniden tasarlıyoruz2 Eylül 2020Önümüzdeki 10 yıl içinde yapacağımız 1 milyar Avro yatırımla ev ve çamaşır bakım ürünlerimizin formüllerindeki fosil yakıtlardan elde edilen hammaddeleri, 2030 yılına kadar yenilenebilir veya geri dönüştürülmüş karbon ile değiştireceğiz; karbon ve atık ayak izimizi azaltmak için...
Basın merkeziBasın bültenlerine göz atın, marka kreatiflerini indirin ve medya iletişim kontaktlarını bulun