
Love Beauty & Planet’in Türkiye Lansmanı Yapıldı
45 ülkede milyonlarca tüketici ile buluşan dünya, hayvan ve insan dostu kişisel bakım ve güzellik markası Love Beauty & Planet’in Türkiye’de.
Unilever Türkiye Yer değiştir
Unilever'den en son haberleri görüntüleyin, konu ve tarihe göre arama yapın
Basın bültenlerine mi göz atmak istiyorsunuz? Medya iletişim bilgileriyle birlikte basın ve medya merkezinde bulabilirsiniz. Basın ve Medya sayfamızı ziyaret edin.
Sonuclar 93 gösteriliyor
45 ülkede milyonlarca tüketici ile buluşan dünya, hayvan ve insan dostu kişisel bakım ve güzellik markası Love Beauty & Planet’in Türkiye’de.
Magnum, kakaonun sürdürülebilir kaynaklardan elde edilmesinin önemine dikkat çekmek için özel bir projeye imza attı.
Gezegenimiz ve üzerinde yaşayan insanlar için aksiyon alan markalar, geçen yıl işimizin geri kalanına göre %69 daha hızlı büyüdüler. Gelecekte her Unilever markasının "amacı olan bir markaya" dönüştürülmesine karar verdik.
Bugüne kadar, siyah plastik şişelerin mekanik olarak tespit edilmesi ve geri dönüşüm amaçlı olarak ayrıştırılması imkansızdı. Ancak, biz bunu yapmanın bir yolunu geliştirdik. Üstelik, bu teknolojiyi ve yaklaşımı herkesin kullanımına sunacağız.
Unilever’den Thomas Lingard, işletmelerin ve hükümetlerin sıfır karbonlu bir geleceğe ulaşmak için neden birlikte çalışmaları gerektiğini anlatıyor.
Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planımızı uygulamaya koyduğumuzdan bu yana sekiz yıl geçti ve bu süreçte pek çok hedefimizde kayda değer ilerleme kaydettik.
Lifebuoy kriz ve acil durum zamanlarında her zaman müdahale ederek etkilenen nüfusa ürün bağışında bulunuyor. Ancak sabun salgın hastalıkların önlenmesinde sadece ilk adım niteliğinde. Bu nedenle marka artık rolünü bir üst seviyeye taşıyor.
Gelin en fazla karşılaşılan insan hakları sorunlarını tedarik zincirimiz içerisinde nasıl ele aldığımızı hep beraber inceleyelim.
UN Women, Unilever’in desteğiyle tarımsal tedarik zincirindeki kadınların güvenliğini arttırmak için yeni bir global çerçeve oluşturdu
Daha az plastik kullanımına olanak veren yeni fikirleri geliştirmeleri için tasarımcılara, yenilikçilere ve ambalaj uzmanlarına meydan okuduk. Şimdi ise ortaya çıkan fikirler arasından kazanan en iyi fikri hayata geçiriyoruz.
Bütçesinin bir bölümü Unilever tarafından karşılanan bu yeni mükemmeliyet merkezi, AR&GE faaliyetlerini hızlandırmak için akademisyenlere ve endüstriye açık inovasyonu, robotlu teknolojileri ve dijital yetkinlikleri paylaşacakları bir işbirliği ortamı sağlıyor
Basın bültenlerine göz atın, marka kreatiflerini indirin ve medya iletişim kontaktlarını bulun