Sosyal medyada güzellik baskısı 10-17 yaşlarda başlıyor10 Kasım 2021Dove yeni reklam kampanyası ile sosyal medyadaki güzellik baskısına dikkat çekerek, ebeveynleri Dove Özgüven Projesi’nin bir parçası olmaya davet ediyor.
Omo İyilik İçin Kirlenmeye Davet Ediyor1 Kasım 2021Türkiye’nin en sevilen çamaşır bakım markalarından OMO, yeni reklam kampanyasında ürün portföyündeki büyük dönüşüme dikkat çekiyor ve herkesi gezegenin iyiliği için harekete geçmeye çağırıyor.
Domestos, Okul Hijyen Programı’nın 10. Yılında8 Ekim 2021Domestos, okullardaki hijyen standartlarına katkıda bulunmak ve öğrencilerde hijyen bilincini artırmak amacıyla hayata geçirdiği ‘Okul Hijyen Programı’nın 10. yılında 10 bin okula daha ürün bağışında bulunacak.
Elidor, Millî Voleybolcu Ebrar Karakurt ile Genç Kadınlara İlham Oluyor8 Ekim 2021Türkiye’nin bir numaralı şampuan ve saç kremi markası Elidor, genç kadınlara hayallerine giden yolda destek olmak amacıyla başlattığı “Kendi Yolumuzda” projesindeki ilham verici kadın rol modellerin arasına Ebrar Karakurt’un da eklendiğini yeni reklam filmiyle duyuruyor. Ebrar...
Unilever'in 27 PETA onaylı markası güçlerini birleştirdi7 Eylül 2021Unilever'in PETA onaylı markaları, AB'de hayvanlar üzerinde test yapılmasını içermeyen kozmetik ürünlerinin korunmasına yardımcı olmak için Dove, The Body Shop ve ortaklarıyla birlikte mücadelede yer alıyor.
Hayvanlar üzerinde test edilmeyen kozmetik ürünlerin korunmasına nasıl yardımcı olabilirsiniz?31 Ağustos 2021Avrupa'da kozmetik ürünler için hayvanlar üzerinde test yapma yasağı risk altında. Ancak Dove ve The Body Shop bunu savunmak için dünyanın önde gelen hayvan koruma gruplarına katılıyor. AB vatandaşıysanız siz de yardım edebilirsiniz.
YASED’den Yeşil Mutabakat için 3 Yatay Çalışma Grubu Önerisi31 Ağustos 2021"Yeşil Mutabakat Eylem Planı" çerçevesinde kurulan "Yeşil Mutabakat Çalışma Grubu" ilk toplantısını gerçekleştirdi. Toplantıya Uluslararası Yatırımcılar Derneği (YASED) Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Seçkin ve YASED Genel Sekreteri Serkan Valandova da katıldı. Toplantıda konuşan...
Cif Temizken Güzel Projesi’ne Dünya Çapında Ödül18 Ağustos 2021Cif’in temiz ve bakımlı yaşam alanlarının yarattığı olumlu etkilerden yola çıkan “Temizken Güzel” projesi Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği’nin (IPRA) 2021 Altın Küre Ödülleri’nde “Ülke / Bölge / Şehir Odaklı Kampanyalar” kategorisinin kazananı oldu.
Unilever’e Effie’den 5 ödül!29 Haziran 2021Unilever, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği'nin Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri'nden bir altın, bir gümüş ve üç bronz olmak üzere toplam beş ödülle döndü.
Basın merkeziBasın bültenlerine göz atın, marka kreatiflerini indirin ve medya iletişim kontaktlarını bulun