Dijital reklamcılık endüstrisinin sağlıklı büyümesi ve sürdürülebilmesi için alanında dünyanın 48 ülkesinde faaliyet gösteren IAB'nin Avrupa merkezi IAB Europe'un düzenlediği MIXX Awards Europe 2021'de en başarılı dijital reklamlar ödüllendirildi. Başvuruların 19 kategoride ödüllendirildiği yarışmada Unilever iki ayrı kategoride aldığı iki ödülle MIXX Awards Europe'a damga vurdu.
Temiz, düzenli ve bakımlı yaşam alanlarının insanlar üzerindeki olumlu etkilerinden yola çıkan Cif’in “Temizken Güzel” isimli projesi ile MIXX Awards Europe’da ‘Entegre Reklamcılık’ kategorisinde Altın MIXX, ‘Kâr Amacı Gütmeyen / Kurumsal Sosyal Sorumluluk’ kategorisinde Bronx MIXX ödülüne layık görüldü.
Sokakların, mahallelerin ve şehirlerin temizlik ve bakımında herkesin bir rolü olduğuna dikkat çeken ve İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Kızılay Beykoz (Avrasya) Şubesi iş birliğiyle hayata geçen “Temizken Güzel” projesi kapsamında İstanbul Boğazı yüzeyindeki atıkların temizlenmesine, yaya alt geçitlerinin yenilenmesine yönelik çalışmaların yanı sıra Türkiye’nin ilk pandemi standartlarına uygun açık hava parkı da yer alıyor.