Geç içerik

Unilever Türkiye Yer değiştir


Effie Ödülleri logosu ve Unilever logosu görseli

Unilever’e Effie’den 5 ödül!

Unilever, Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği'nin Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri'nden bir altın, bir gümüş ve üç bronz olmak üzere toplam beş ödülle döndü.

Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği'nin Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle bu yıl 13'üncüsünü düzenlediği Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri'nde Unilever, bir altın, bir gümüş ve üç bronz olmak üzere toplam 5 ödül kazandı.

“Konuşalım Artık” kampanyasıyla Türk televizyonlarında bir ilke imza atan Lipton Türkiye ‘Sürdürülebilir Başarı’ dalında ‘Altın Effie’ sahibi olurken, Algida’nın yeni üyesi UniCornetto için Aleyna Tilki ile işbirliği gerçekleştiren Cornetto ‘Bu Benim Masalım’ kampanyası ise ‘Buzdolabı Atıştırmalıkları, Dondurulmuş Gıda ve Dondurmalar’ kategorisinde ‘Gümüş Effie’ aldı.

Türkiye’deki deodorant kullanım oranını artırma misyonunu üstlenen Rexona’nın ‘Özlemedik mi?’ isimli kampanyası ‘Kozmetik - Güzellik Ürünleri ve Kişisel Bakım Ürünleri’ kategorisinde ‘Bronz Effie’ ile ödüllendirilirken, Knorr’un “Çorbada Son Dokunuşu Size Bıraktık’’ kampanyası da ‘Temel Gıda’ kategorisinde “Bronz Effie”ye layık görüldü. Kıtır Magnum çikolatasının kadifemsi vanilyalı dondurmayla birlikte kurabiye parçalarıyla buluştuğu Magnum Cookie’nin ‘Hazzın En Eğlenceli Hali’ kampanyası ise ‘Buzdolabı Atıştırmalıkları - Dondurulmuş Gıda ve Dondurmalar’ kategorisinde yine “Bronz Effie” ile ödüllendirildi.