MIXX Europe 2021’den Unilever’e 2 ödül!9 Haziran 2021Interactive Advertising Bureau’nun (IAB) Avrupa merkezi IAB Avrupa tarafından düzenlenen MIXX Awards Europe 2021’de ödüller 25 Mayıs’ta düzenlenen etkinlikle açıklandı. Avrupa’daki en başarılı dijital çalışmaların ödüllendirildiği MIXX Awards Europe 2021’de Unilever, Cif...
“Best of Sales Awards”dan Unilever’e 4 ödül!2 Haziran 2021Sales Network tarafından 3’üncüsü düzenlenen ve satış alanında üstün performans sergileyen proje, uygulama ve yaklaşımların ödüllendirildiği “Best of Sales Awards” (#BoSA2021) kazananları belli oldu. Satış alanında gerçekleştirdiği iyi uygulama ve proje örnekleriyle Unilever,...
Unilever Pozitif Güzellik Anlayışına Öncülük Edecek30 Nisan 2021Unilever Dove, Elidor, Simple, Axe gibi markalarıyla insanlar için eşitlikçi ve kapsayıcı, gezegen için sürdürülebilir bir güzellik ve kişisel bakım sektörüne öncülük etmeyi hedefleyen yeni Pozitif Güzellik stratejisini Kristal Elma 360 etkinliğinde anlattı.
Unilever Ev Bakım Markalarından Dünya’yı Birlikte İyileştirelim Çağrısı22 Nisan 2021Bu yıl “Dünya’yı İyileştirmek” temasını benimseyen 22 Nisan Dünya Günü’nde Unilever Ev Bakım kategorisi tüm Dünyalılara “hep birlikte daha iyi tercihler yaparak Dünya’yı iyileştirelim” çağrısında bulunuyor.
Cif’in Temizken Güzel Projesinin Yeni Durağı Zincirlikuyu Oldu15 Nisan 2021Temiz alanların insanlara olumlu etkilerinden yola çıkan Cif, İBB iş birliğiyle “Temizken Güzel” projesi kapsamında Zincirlikuyu Metrobüs Durağı’nı yeniledi.
Elidor’dan TOG ve Udemy ile İş Birliği: Kendi Yolumuzda31 Mart 2021Elidor, TOG ve Udemy iş birliğiyle hayata geçirdiği “Kendi Yolumuzda” projesiyle, genç kadınları hayallerine giden yolda eğitimle desteklemeyi hedefliyor.
Unilever Ev Dışı Tüketim Şefleriyle Yepyeni Bir Eğitimde Buluşuyor10 Mart 2021Unilever Ev Dışı Tüketim olarak Güvenilir Ürün Platformu ile olan iş birliğimiz çerçevesinde sunduğumuz çevrimiçi ve ücretsiz eğitim içerikleriyle pandemiye karşı güvenilirlik zinciri kuruyor; eski günlerine dönmeye çalıştıkları bu günlerde yeme içme mekanlarına destek oluyoruz!
Normale “HAYIR”, Pozitif Güzelliğe ise “EVET” diyoruz9 Mart 2021Yapılan yeni bir araştırmaya göre, insanların %74’ü güzellik ve kişisel bakım sektörünün “güzellik” kavramına daha kapsamlı bir tanım getirmesini istiyor. Biz de bu talep karşısında harekete geçiyoruz. Nasıl mı?
Aile İçi Şiddete Karşı Sessizliği Bozuyoruz8 Mart 2021Aile içi şiddet ve istismarı önlemek amacıyla geliştirdiğimiz çalışan destek politikasını dileyen kurumların kullanımına açık şekilde paylaşıyoruz.
Unilever Ev Bakım Kategorisinden Su Tasarrufu Çağrısı25 Ocak 2021Hijyeni evlerimize taşıyan Unilever Ev Bakım Kategorisi, beklenen mevsimsel yağışların gerçekleşmemesi sonucunda ortaya çıkan susuzluk riskine karşı ev temizliğinde su tasarrufu çağrısı yapıyor. Cif, Domestos, OMO, Rinso, Yumoş ve Vim gibi hijyen markalarıyla Türkiye’de...
Daha eşitlikçi ve kapsayıcı bir toplumun oluşturulmasına nasıl destek olacağız?21 Ocak 2021Kendi değer zincirimizde yaşam standartlarını yükseltmek, kapsayıcı bir yaklaşım ile fırsatlar yaratmak ve çalışanları iş hayatının geleceğine hazırlamaya dair kapsamlı taahhütlerimizi ve bu yönde geliştirdiğimiz eylem planlarını bugün hayata geçiriyoruz.
Basın merkeziBasın bültenlerine göz atın, marka kreatiflerini indirin ve medya iletişim kontaktlarını bulun