Satış mesleğinin, gençlerin ve kadınların kariyer tercihinde öncelikli konuma gelmesini amaç edinen Sales Network Topluluğu’nun; satış fonksiyonunun şirket performansına olan katkısının görünür kılınması ve yüksek değer yaratan yaklaşımların ödüllendirilmesi amacıyla bu yıl 3’üncüsünü düzenlediği “Best of Sales Awards” (BoSA2021) ödülleri sahiplerini buldu.
Yemeksepeti platformu üzerinden yapılan işbirliği ile yepyeni bir kanal oluşturarak yaratılan Algida’lı Menüler projesiyle ‘Kanal Geliştirme’ kategorisinde, mevcut müşterilerin dijitalleşmesi ve yeni müşterilere ulaşmak üzere kurulan siparisdirekt.com platformu ile ‘Satışın Dijitalleşmesine Katkı Yapan Tedarikçi’ kategorisinde, çay kategorisinde dökme çay tüketim alışkanlığını demlik poşet çaya çevirebilmek, tüketicilere avantajlı ve ulaşılabilir bir demlik poşet çay sunarak çay ritüellerine pratiklik kazandırmak ve bu kategorideki hane penetrasyonunu arttırmak üzere hayata geçirilen Lipton Altın Harman 100lü Demlik Poşet Çayı satış ve lansman stratejisiyle ‘Satış Performansı’ kategorisinde ödül aldı.
Ayrıca satış noktalarındaki alışverişçilerin dondurma alımlarında dilerlerse askıya da dondurma bırakabilecekleri ve bu sayede de ihtiyaç sahibi çocuklarla da mutluluğu paylaşabilecekleri gönüllük esasına dayalı sosyal sorumluluk/iyilik projesi Askıda Algida ile ‘Kurumsal İyilik’ kategorisinde ödüle layık görüldü.
Satış mesleğinin, gençlerin ve kadınların kariyer tercihinde öncelikli konuma gelmesini amaç edinen Sales Network Topluluğu’nun; satış fonksiyonunun şirket performansına olan katkısının görünür kılınması ve yüksek değer yaratan yaklaşımların ödüllendirilmesi amacıyla bu yıl 3’üncüsünü düzenlediği, 96 adayın başvuru yaptığı ve 11 kategoride rakamsal olarak iş sonuçlarını ortaya koyan 33 projenin ödüllendirildiği #BoSA2021’in kazananları değerli jüri üyeleri tarafından belirlendi.