Basın bültenleri

En son basın bültenlerimizi okumak ya da birkaç yıl önce yazılmış bir bültene göz atmak için arşivimizi taramak istiyorsanız doğru sayfaya geldiniz demektir.

No Results

Üzgünüz, yapmış olduğunuz seçim için hiçbir sonuç bulunamadı

Seçimlerinizi değiştirerek lütfen tekrar deneyin

Güvenilir Eller Gıda Güvenliği Online Eğitim Programında 6.000 şef eğitime başladı!

Ev dışı gıda sektöründe her iki işletmeden birine ulaşan Unilever Food Solutions, şeflerin gıda güvenliği alanındaki beklentilerini karşılamak amacıyla Gıda Güvenliği Derneği işbirliğiyle başlattığı ‘Güvenilir Eller’ gıda güvenliği eğitimlerinde ilk 6 aylık dönem tamamlandı. Türkiye’nin ilk ve tek online Gıda Güvenliği Eğitim Programı’nda ilk 6 ayda, 6 bin şef gıda güvenliği eğitimine başladı.

Domestos'tan eğitime hijyen desteği

Domestos tarafından yaptırılan araştırmaya göre 6-11 yaş arası çocuğu olan anneler, %68’lik bir oranla tuvaletlerin temizlik ve hijyenini okullardaki iyileştirme alanlarının başında görüyor. İl milli eğitim müdürlükleri işbirliğiyle “Okullara Domestos Bağışı” projesini hayata geçiren Domestos, devlet ilk ve ortaokullarına 3 yılda toplam 600 ton ürün bağışlarken konuyla ilgili toplumda farkındalık yaratmayı da hedefliyor.

Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran CEO’su Mehmet Altınok: “Dünyanın içinde bulunduğu durum yeni bir toplum sözleşmesini şart koşuyor!”

Sürdürülebilir Yaşam Planı’nın beşinci yılını geride bırakan Unilever, iş dünyası ve toplum nezdinde kökten bir sistem değişikliği yaratmak için öncü rol üstleniyor. Unilever, sürdürülebilirlik odaklı konuları kendisine referans olarak alıyor, hedefler koyuyor ve uyguluyor. Diğer yandan da kamu, akademi ve sivil toplumla iş birlikleri, ortaklıklar geliştiriyor ve sosyal projeleri hayata geçiriyor. Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran CEO’su Mehmet Altınok, “Kendimizi sürdürülebilirlik alanında geliştirdikçe, sistem değişikliği yaratacak güç ve fırsata sahip olduğumuzu gördük. Sürdürülebilirlik odaklı konulara liderlik eden WEPs, HeforShe, Global Compact gibi global ağların bir parçası haline gelmeye başladık” dedi.

Omo’nun çocuk ve oyun global araştırması Türkiye verileri açıklandı

Türkiye’de her on çocuktan altısı (%61) ortalama bir günde 1 saat ya da daha az süre dışarıda oyun oynuyor. Bu süre yüksek güvenlikli hapishanelerdeki mahkumların açık havada geçirdikleri sürenin altında. Türkiye’de yaklaşık her yedi çocuktan biri (%14) ortalama bir günde hiç dışarıda oyun oynamıyor. Türkiye'deki ebeveynlerin %94'ü oyun oynama fırsatına sahip olmayan çocukların öğrenmede zorluk yaşayacağına, %70'i ise çocuklarının dışarıda oynamak için yeterli fırsata sahip olmadığına inanıyor. Ebeveynlerin %59’u çocuklarının kapalı alan ve açık hava oyunlarında daha iyi bir dengeye sahip olmasını istiyor.

Mustafa Seçkin Global Compact Türkiye Yönetim Kurulu Başkanı seçildi

Sürdürülebilir küresel ekonomi için Türkiye'de ve uluslararası düzeyde özel sektör ve paydaşlarla iş birliği yapan Global Compact’in Türkiye Ulusal Ağı’nın Başkanlığına, Unilever Dondurma ve İçecek Kategorileri NAMETRUB Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin seçildi.

Unilever Türkiye İnsan Kaynaklarından Sorumlu Başkan Yardımcısı Steven Gross: “Geleceğin liderlerini yetiştiriyoruz”

Dünyanın önde gelen hızlı tüketim ürünleri şirketi Unilever, yeni mezunlara kariyer fırsatı sunarken, ‘geleceğin liderleri’ olarak yetişmeleri için önemli imkanlar sağlıyor. Unilever, ‘In Your Class’ programıyla bir yandan üniversiteli gençleri iş dünyasının zorlaşan rekabet şartlarına hazırlarken, diğer yandan önde gelen üniversitelerin ders içeriklerinin şekillenmesine de destek veriyor.

Başa dön