Toggle Ara

  1. Home
  2. Medya Merkezi
  3. Basın Bültenleri

Basın Bültenleri

En son basın bültenlerimizi okumak ya da birkaç yıl önce yazılmış bir bültene göz atmak için arşivimizi taramak istiyorsanız doğru sayfaya geldiniz demektir.

No Results

Sorry, no results were found for the selection you have made.

Please try again by changing your selection.

Hijyenik bahar temizliğinin vazgeçilmezi çamaşır suyu

Tazeliğin ve yeni başlangıçların habercisi ilkbahara girerken kışın bütün kirini evlerimizden atmanın en iyi yolu olan bahar temizliği, özellikle kar yağışı açısından zayıf geçen kış aylarından sonra hızla yayılan virüs ve bakteriler sebebiyle çok daha önemli hale geliyor.Viral salgınlara sebep olan virüslere ve tehlikeli hastalıklara sebep olan bakterilere karşı en uygun çözüm ise mikrobiyolojik temizliğe uygun çamaşır suyu gibi temizlik ürünleri...

“Okullara Domestos bağışı” Sivas’ta devam ediyor

Domestos’un 2016 yılından bu yana il milli eğitim müdürlükleri işbirliğiyle gerçekleştirdiği “Okullara Domestos Bağışı” projesi kapsamındaki bağışlar, bu yıl Sivas’taki devlet ilkokulları ve ortaokullarıyla devam ediyor. Bağışlanan ürünlerden 112.635 çocuk fayda sağlayacak.

Okul Dışarıda Günü’ne Katılan Öğrenci Sayısı 260 Bini Geçti

Aktif Yaşam Derneği tarafından 17 Mayıs Perşembe günü çocukların açık havada zaman geçirmelerinin fiziksel ve zihinsel sağlıkları için önemine dikkat çekmek amacıyla hayata geçireceği Okul Dışarıda Günü, kısa bir sürede 260 bin’den fazla öğrenciye ulaştı.

“Okullara Domestos bağışı” Hatay’da

Domestos’un 2016 yılından bu yana il milli eğitim müdürlükleri işbirliğiyle gerçekleştirdiği “Okullara Domestos Bağışı” projesi kapsamındaki bağışlar, bu yıl Hatay’daki devlet ilkokulları ve ortaokullarıyla devam ediyor. Bağışlanan ürünlerden 278.999 çocuk fayda sağlayacak.

Lipton’dan “Konuşalım Artık Araştırması”

Lipton’un Türkiye’nin 12 ilinden 800 kişinin katılımıyla gerçekleştirdiği “Konuşalım Artık Araştırması” sonuçlarına göre dijital ortamlarda iletişimin artmasına rağmen hala yüz yüze iletişim daha değerli bulunuyor. Araştırmaya katılanların %92’si yüz yüze iletişimi “daha gerçek, kaliteli ve tatmin edici” olarak tanımlarken, insanların artık yeterince sohbet etmediğini de söylüyorlar. “Paylaşmak” kelimesi ise insanlar arası paylaşımlardan çok “sosyal medyada içerik paylaşımı” olarak algılanıyor.

Başa dön