Geç içerik

Unilever Türkiye Yer değiştir


: Cif Temizken Güzel projesinin IPRA Altın Küre Ödülleri’nde ödül aldığını belirten görsel

Cif Temizken Güzel Projesi’ne Dünya Çapında Ödül

Cif’in temiz ve bakımlı yaşam alanlarının yarattığı olumlu etkilerden yola çıkan “Temizken Güzel” projesi Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği’nin (IPRA) 2021 Altın Küre Ödülleri’nde “Ülke / Bölge / Şehir Odaklı Kampanyalar” kategorisinin kazananı oldu.

Cif’in, temizliği evlerden yaşadığımız şehirlere taşıma hedefiyle hayata geçirdiği Temizken Güzel projesi Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği’nin (IPRA) tüm dünyadan en başarılı projeleri ödüllendirildiği Altın Küre Ödülleri’nde “Ülke / Bölge / Şehir Odaklı Kampanyalar” kategorisinin kazananı oldu.Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği(IPRA) tarafından 31.si düzenlenen Altın Küre Ödülleri (GWA), bir kez daha dünya çapında halkla ilişkiler faaliyetlerindeuluslararası mükemmellik standartlarını karşılayan kampanyaları belirledi. Yarışmaya son 5 yılın en yüksek katılımının gerçekleştiği ifade edildi.

Unilever Türkiye Ev Bakım Kategorisinden Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Leyal Eskin Yılmaz Temizken Güzel’in elde ettiği küresel ölçekli başarıyı değerlendirirken: “Unilever olarak amaç odaklı ve geleceğe uygun bir iş modeline inanıyoruz. Cif markamızla hayata geçirdiğimiz Temizken Güzel projesiyle şehirlerimizin temizliği konusunda topluma ilham vermeyi, onları harekete geçirmeyi amaçladık. Bu çabamızın küresel bir ödülle takdir görmesi bize büyük mutluluk verdi.” dedi.

Temizken Güzel kapsamında Cif Çöpkapar’lar 10 ayda 16,5 ton atık topladı

IPRA Altın Küre Ödülleri’ne dair konuşurken ayrıca Temizken Güzel projesinin 10 aylık sonuçlarına da değinen Unilever Türkiye Ev Bakım Kategorisinden Sorumlu Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi Leyal Eskin Yılmaz, “Unilever olarak iklim, çevre ve sosyal konularda verdiğimiz taahhütleri önemsiyoruz. Temizken Güzel’in ilk 10 ayına dair yaptığımız değerlendirmeye baktığımız zaman sonuçlardan gurur duyuyoruz. Tüm Türkiye’nin çok sevdiği ve ilgi gösterdiği Cif Çöpkapar’larımızla bugüne kadar İstanbul Boğazı’ndan 16,5 ton atık topladık. Bu atıkların geri dönüştürülmesi ile Sıfır Atık hesaplamalarına göre 270 varil petrol ve 679 kg sera gazı tasarrufu sağlamış olduk. ” dedi.

Tüketici kelimesini geride bırakmalıyız…

Kampanyanın PR ajansı Sobraz İletişim Ajans Başkanı Soydan Canbaz ise “Gezegen ve insanlar için her zaman daha iyisini yapmaya çalışan, kategorilerine bu anlamda liderlik eden markalarla çalışıyoruz. Cif de bu markalardan biri ve IPRA ödülü bu alandaki çabalarının güzel bir sonucu. Tüketici kelimesini kullanmayı geride bırakmamız gerektiğine inanan bir ajans olarak amaç odaklı iletişim çalışmalarına da bu bakış açısı ile değer katmaya çalışıyoruz.” dedi.