Lipton’dan, Çalışanlarına ve Binlerce Çay Çiftçisine Teşekkür13 Temmuz 2020Lipton, “Çayımız için Hep Birlikte” adını program ile binlerce çiftçi, 300 tane çay alım evi ve fabrikalarıyla beraber ilk çay hasat dönemini güvenle ve başarılı bir şekilde tamamladı.
Elidor, Genç Kadınların Kişisel Gelişimi için Udemy İş Birliği Yapıyor30 Haziran 2020Elidor, genç kadınların gelecekleri için değer yaratacak kişisel gelişim eğitimleri adına Udemy çevrimiçi öğrenme platformu ile iş birliği yapıyor. Önlem amacıyla evlerden çıkmadığımız bu zorlu süreçte genç kadınlar yabancı dil, programlama, iş hayatı, etkili öğrenme, sanat ve...
Magnum, Pandemi Döneminde Tekrar Özgürce Dışarı Çıkacağımız Günleri Düşledi26 Haziran 2020Magnum, dünya çapında iş birliği yaptığı 13 sanatçı ile, pandemi döneminde tekrar özgürce dışarı çıkacağımız günlerin düşlendiği, “Hazzı Hayal Et” isimli dijital sergisini hayata geçirdi.
UFS ve Reztoran.com iş birliğiyle “Yarının Lezzeti” Girişimi22 Haziran 2020Unilever Food Solutions, Reztoran.com iş birliğiyle hayata geçirdiği “Yarının Lezzeti” girişimiyle pandemi döneminde restoranlara destek sağladı.
Gezegenimizin sağlığını nasıl iyileştiririz15 Haziran 2020Bugün iklim değişikliğiyle mücadele etmek, doğayı korumak ve yeniden canlandırmak ve gelecek nesillerin kaynaklarını korumak için bir dizi iddialı ve yeni taahhüt ve eylem başlatıyoruz.
“Çayımız İçin Hep Birlikte” ile Sağlıklı ve Güvenli Bir Hasat14 Mayıs 2020Lipton, çay hasadı süresince üreticilerin ve çalışanlarının sağlık ve güvenliği için “Çayımız için Hep Birlikte” adını verdiği bir programı hayata geçiriyor. Çay alımlarını ulusal ve uluslararası otoritelerin tavsiyelerine göre hazırladığı sağlık ve güvenlik uygulamaları...
Coronavirus: Tüm Çalışanlarımız için En Üst Seviye Koruyucu Önlemlerimiz18 Mart 2020Dünya Sağlık Örgütü tarafından pandemi ilan edilen Coronavirus (COVID-19) konusunda, tüm çalışanlarımızı ve ailelerini korumak için ilk günden itibaren almış olduğumuz önlemleri global seviyede bir üst aşamaya çıkardık.
Unilever'i cinsiyet dengesi olan bir şirket haline getirmenin 9 yolu6 Mart 2020Unilever, bundan 10 yıl önce, küresel çapta yöneticilik rollerinde 2020'nin sonuna kadar yüzde 50’lik cinsiyet dengesi sağlamayı hedefledi. Şimdi, bu önemli aşamaya ulaştığımızı açıklamaktan mutluluk duyuyoruz ve buraya nasıl geldiğimize daha yakından bakmak istiyoruz.
Love Beauty & Planet’in Türkiye Lansmanı Yapıldı28 Kasım 201945 ülkede milyonlarca tüketici ile buluşan dünya, hayvan ve insan dostu kişisel bakım ve güzellik markası Love Beauty & Planet’in Türkiye’de.
MAGNUM 2059: Çikolatanın olmadığı bir dünya hayal edebiliyor musunuz?18 Ekim 2019Magnum, kakaonun sürdürülebilir kaynaklardan elde edilmesinin önemine dikkat çekmek için özel bir projeye imza attı.
Amacı olan markalar büyüyor - işte kanıtı11 Haziran 2019Gezegenimiz ve üzerinde yaşayan insanlar için aksiyon alan markalar, geçen yıl işimizin geri kalanına göre %69 daha hızlı büyüdüler. Gelecekte her Unilever markasının "amacı olan bir markaya" dönüştürülmesine karar verdik.
Basın merkeziBasın bültenlerine göz atın, marka kreatiflerini indirin ve medya iletişim kontaktlarını bulun