Unilever Ev Dışı Tüketim Şefleriyle Yepyeni Bir Eğitimde Buluşuyor10 Mart 2021Unilever Ev Dışı Tüketim olarak Güvenilir Ürün Platformu ile olan iş birliğimiz çerçevesinde sunduğumuz çevrimiçi ve ücretsiz eğitim içerikleriyle pandemiye karşı güvenilirlik zinciri kuruyor; eski günlerine dönmeye çalıştıkları bu günlerde yeme içme mekanlarına destek oluyoruz!
Normale “HAYIR”, Pozitif Güzelliğe ise “EVET” diyoruz9 Mart 2021Yapılan yeni bir araştırmaya göre, insanların %74’ü güzellik ve kişisel bakım sektörünün “güzellik” kavramına daha kapsamlı bir tanım getirmesini istiyor. Biz de bu talep karşısında harekete geçiyoruz. Nasıl mı?
Aile İçi Şiddete Karşı Sessizliği Bozuyoruz8 Mart 2021Aile içi şiddet ve istismarı önlemek amacıyla geliştirdiğimiz çalışan destek politikasını dileyen kurumların kullanımına açık şekilde paylaşıyoruz.
Unilever Ev Bakım Kategorisinden Su Tasarrufu Çağrısı25 Ocak 2021Hijyeni evlerimize taşıyan Unilever Ev Bakım Kategorisi, beklenen mevsimsel yağışların gerçekleşmemesi sonucunda ortaya çıkan susuzluk riskine karşı ev temizliğinde su tasarrufu çağrısı yapıyor. Cif, Domestos, OMO, Rinso, Yumoş ve Vim gibi hijyen markalarıyla Türkiye’de...
Daha eşitlikçi ve kapsayıcı bir toplumun oluşturulmasına nasıl destek olacağız?21 Ocak 2021Kendi değer zincirimizde yaşam standartlarını yükseltmek, kapsayıcı bir yaklaşım ile fırsatlar yaratmak ve çalışanları iş hayatının geleceğine hazırlamaya dair kapsamlı taahhütlerimizi ve bu yönde geliştirdiğimiz eylem planlarını bugün hayata geçiriyoruz.
Temiz Bir Gelecek İçin Toprağı Canlı Tutuyoruz5 Aralık 2020Unilever Temiz Gelecek Vizyonu kapsamında belirlediğimiz hedeflerle en önemli doğal kaynaklarımızdan birinin, üzerinde yaşamın yeşerdiği toprağın iklim değişikliğinin etkilerine karşı korunmasına katkı sağlıyoruz.
Besleyici ve sürdürülebilir gıdaların, herkes için erişilebilir olmasını sağlıyoruz18 Kasım 2020Unilever olarak, besleyici ve sürdürülebilir gıdaları herkes için erişilebilir kılmak amacıyla global ölçekte ‘Geleceğin Gıdaları’ girişimini başlatıyoruz.
Plastik hedeflerimiz konusunda kaydettiğimiz ilerleme28 Ekim 2020Bir yıl önce, portföyümüz dahilindeki birincil plastik kullanımında önemli azaltmalar yapacağımızın taahhüdünde bulunduk. Geride bıraktığımız bir yılda başardıklarımızı ve çok daha fazlasını yapmak üzere ileriye dönük planlarımızı paylaşmak istiyoruz.
Tanıdığınız ve Güvendiğiniz VİM Bütçe Dostu Temizlik için Yeniden Raflarda7 Ekim 202020 yıllık bir aranın ardından VİM, temizliğini özleyen tüketicileri ile buluştu. Marka Arap Sabunu Yüzey Temizleyici, Arap Sabunu Sprey, Yüzey Temizleyici Beyaz Sabun, Mutfak Sprey, Silikonlu Sprey , Sirkeli Kireç Çözücü ve Tuvalet Temizleyici ile yeni ihtiyaç ve beklentilere...
Basın merkeziBasın bültenlerine göz atın, marka kreatiflerini indirin ve medya iletişim kontaktlarını bulun