“Çayımız İçin Hep Birlikte” ile Sağlıklı ve Güvenli Bir Hasat14 Mayıs 2020Lipton, çay hasadı süresince üreticilerin ve çalışanlarının sağlık ve güvenliği için “Çayımız için Hep Birlikte” adını verdiği bir programı hayata geçiriyor. Çay alımlarını ulusal ve uluslararası otoritelerin tavsiyelerine göre hazırladığı sağlık ve güvenlik uygulamaları...
Coronavirus: Tüm Çalışanlarımız için En Üst Seviye Koruyucu Önlemlerimiz18 Mart 2020Dünya Sağlık Örgütü tarafından pandemi ilan edilen Coronavirus (COVID-19) konusunda, tüm çalışanlarımızı ve ailelerini korumak için ilk günden itibaren almış olduğumuz önlemleri global seviyede bir üst aşamaya çıkardık.
Unilever'i cinsiyet dengesi olan bir şirket haline getirmenin 9 yolu6 Mart 2020Unilever, bundan 10 yıl önce, küresel çapta yöneticilik rollerinde 2020'nin sonuna kadar yüzde 50’lik cinsiyet dengesi sağlamayı hedefledi. Şimdi, bu önemli aşamaya ulaştığımızı açıklamaktan mutluluk duyuyoruz ve buraya nasıl geldiğimize daha yakından bakmak istiyoruz.
Love Beauty & Planet’in Türkiye Lansmanı Yapıldı28 Kasım 201945 ülkede milyonlarca tüketici ile buluşan dünya, hayvan ve insan dostu kişisel bakım ve güzellik markası Love Beauty & Planet’in Türkiye’de.
MAGNUM 2059: Çikolatanın olmadığı bir dünya hayal edebiliyor musunuz?18 Ekim 2019Magnum, kakaonun sürdürülebilir kaynaklardan elde edilmesinin önemine dikkat çekmek için özel bir projeye imza attı.
Amacı olan markalar büyüyor - işte kanıtı11 Haziran 2019Gezegenimiz ve üzerinde yaşayan insanlar için aksiyon alan markalar, geçen yıl işimizin geri kalanına göre %69 daha hızlı büyüdüler. Gelecekte her Unilever markasının "amacı olan bir markaya" dönüştürülmesine karar verdik.
Siyah plastik şişelerin geri dönüştürülmesini sorun olmaktan çıkardık20 Mayıs 2019Bugüne kadar, siyah plastik şişelerin mekanik olarak tespit edilmesi ve geri dönüşüm amaçlı olarak ayrıştırılması imkansızdı. Ancak, biz bunu yapmanın bir yolunu geliştirdik. Üstelik, bu teknolojiyi ve yaklaşımı herkesin kullanımına sunacağız.
İklim için çıtayı yükseltiyoruz: İddialı bir döngü yaratıyoruz10 Mayıs 2019Unilever’den Thomas Lingard, işletmelerin ve hükümetlerin sıfır karbonlu bir geleceğe ulaşmak için neden birlikte çalışmaları gerektiğini anlatıyor.
Basın merkeziBasın bültenlerine göz atın, marka kreatiflerini indirin ve medya iletişim kontaktlarını bulun