Milyonlarca insanın evlerine kapandığı yada geçici olarak ‘yeni normal’ diye adlandırdığımız düzene ayak uydurdukları bu süreçte ev bakım ve temizlik ürünleri talebinde yüksek bir artış olduğu gözlenmektedir. Bu süreçte kendimizi ve ailemizi korumak adına, evlerimizi ve kıyafetlerimizi dezenfekte etmek önceliğimiz haline gelmiştir…
İnsanlar normalin iki katından fazla bir oranda temizlik yapmaya başlamış, bununla beraber %86’sı temizlik metotlarında bir değişikliğe giderken, %66’sı kıyafetlerini yıkama şeklinde farklı yollar izlemeyi tercih etmiştir.
Unilever olarak Domestos, OMO ve Cif gibi dünyanın en tanınmış ve etkin çamaşır suyu, yüzey temizleyicisi ve deterjan ürünlerine sahibiz.
1 milyarı aşkın tüketicinin 190 farklı ülkede kullandığı markalarımızın insanların hayatlarında oynadığı rolü benimseyerek, onlara sadece bu ürünleri ulaştırmak değil, aynı zamanda doğru veya yanlış temizlik tedbirleri bağlamında yaşadıkları kaygıları hafifletmeyi amaç ediniyoruz.
Unilever Ev Bakım Kategorisi Başkanı Peter Ter Kulve, “Pandemi, insanlara hijyenin ne denli önemli olduğunu ve şirket olarak kuruluş amacımızın hijyen ve temizliği yaygınlaştırmak olduğunu bizlere tekrar hatırlattı.”
“Markalarımız, üreticilerimiz ve partnerlerimiz en gerekli ürünleri sağlamaktan ziyade, bu ürünlerin insanların hayatına bir katkı sağladığına emin olmak istiyor. Toplumsal farkındalık kampanyaları, yeni dezenfektan ürünlerin portfolyoya eklenmesi ve ilgili ürünlerin ihtiyaç paralelinde yardım olarak iletilmesi markalarımızın bir bütün olarak hareket ettiğinde güçlerine güç kattığının kanıtıdır.”