Omo ve Mi̇gros İş Bi̇rli̇ği̇yle Tüketi̇ci̇ler Plasti̇k Ayak İzi̇ni̇ Azaltıyor16 Mayıs 2022Migros ve OMO, yeni plastik üretiminin önüne geçen ve plastik atık miktarını azaltmayı hedefleyen Yeniden Dolum Ünitesi için bir araya geldi. Ataşehir MMM Migros mağazasında kurulan ve yeni plastik ihtiyacını azaltan üniteyle tüketiciler yanlarında getirdikleri boş OMO Sıvı...
Simple’dan siber zorbalığa karşı: Yüz yüze gelmeye yüzümüz olsun13 Nisan 2022İyi kalpli cilt bakımı Simple, Derya Şensoy ile hayata geçirdiği dijital kampanyası ve siber zorbalık kavramlarını tanımlayarak herkesin içindeki empati yeteneğini harekete geçirmeyi amaçladığı iyi kalpli sözlük çalışması ile bir kez daha siber zorbalığa karşı #iyikalpliol diyor
Plastik Atıklar Çocuklar İçin Oyun Parkına Dönüştürülüyor12 Nisan 2022OMO, plastik atıkların geri dönüşümünü merkezine alan yeni projesi “İyilik için Kirlenmek Güzeldir” ile bir iyilik hareketi başlatıyor. “Değişim Sensiz Olmaz” sloganıyla Ümraniye, Üsküdar ve Beykoz Belediyeleri iş birliğinde hayata geçirilen proje kapsamında tüketicilerle...
Eşi̇tli̇k Ve Hakkani̇yet. Fark Yaratmak İçi̇n İki̇si̇ne De İhti̇yacımız Var.7 Mart 2022Benzer görünebilir ya da benzer anlamlar taşıyor gibi gözükebilirler ancak eşitlik ve hakkaniyet çok farklı iki kavramlar. İşte bu yüzden daha adil ve sosyal olarak daha kapsayıcı bir dünya elde etmek için ikisine de ihtiyacımız var.
Unilever Türkiye Sessizliği Bozmak için Harekete Geçti2 Mart 2022Unilever Türkiye, ev içi şiddetle mücadelede kurumsal sesini daha da yükseltiyor ve bu konunun savunuculuğuna soyunarak iş dünyasına örnek olmayı hedefliyor.
Plastik kirliliği çözülebilir, ancak dünyanın bir plana ihtiyacı var17 Ocak 2022Birçok hükümet ve kuruluş, plastik atık ve yarattığı kirlilikle başa çıkmak için çok çalışıyor. Ancak konu her geçen gün ciddileşiyor ve maalesef çabalar buna ayak uyduramıyor. Bu sorunun çözümü için bir BM anlaşmasına ihtiyacı olduğuna inanıyoruz.
Sosyal medyada güzellik baskısı 10-17 yaşlarda başlıyor10 Kasım 2021Dove yeni reklam kampanyası ile sosyal medyadaki güzellik baskısına dikkat çekerek, ebeveynleri Dove Özgüven Projesi’nin bir parçası olmaya davet ediyor.
Omo İyilik İçin Kirlenmeye Davet Ediyor1 Kasım 2021Türkiye’nin en sevilen çamaşır bakım markalarından OMO, yeni reklam kampanyasında ürün portföyündeki büyük dönüşüme dikkat çekiyor ve herkesi gezegenin iyiliği için harekete geçmeye çağırıyor.
Basın merkeziBasın bültenlerine göz atın, marka kreatiflerini indirin ve medya iletişim kontaktlarını bulun