Yapay zekâ desteğiyle kişiselleştirilmiş deneyimler güzellik ürünleri markalarımızı nasıl güçlendiriyor?
Yayınlandı:
Güzellik ürünleri markalarımız için tüketicilerin kişiselleştirilmiş ürün seçimleri yapmalarına yardımcı olacak, aynı zamanda farklılaşmayı ve satış artışlarını destekleyecek yapay zekâ destekli araçlarımızın sayısını artırıyoruz. Nasıl mı? Okumaya devam edin…
Unilever güzellik ürünleri markaları, ilgi çekici, hiper-kişiselleştirilmiş tüketici deneyimleri yaratmak için yapay zekâyı kullanarak pazar geliştirme, premium konumlandırma ve satış artışı yoluyla büyümeye yardımcı oluyor.
Kendi bünyemizde yer alan güzellik teknolojisi bölümümüz, Unilever'in bilişim teknolojileri, yapay zekâ güvencesi, hukuk ve veri etiği uzmanları ile Güzellik ve Sağlık iş grubumuzdaki ekipler arasındaki iş birliği sayesinde, bir dizi yapay zekâ destekli, dijital tanı sağlayan aracını başarıyla piyasaya sürdük.
Amacımız, tüketicilerimiz için etkileyici ve üstün dijital güzellik deneyimleri sunmak. Böylece, güzellik tutkunlarına ihtiyaçlarına en uygun ürünleri eğlenceli ve interaktif bir şekilde bulabilecekleri ve çevrimiçi satın alabilecekleri bir deneyim sağlamak istiyoruz.
Güzellik ve Sağlık Dijital Strateji Direktörü Zoe Eungblut, "Farklılaşma ve buna bağlı olarak ek büyüme sağlayacak şekilde kategoriyi yeniden tanımlamak istiyoruz. Unilever'in Büyüme Eylem Planının (GAP) temel bir dayanağı da yapay zeka destekli dijital çözümler kullanarak sektör lideri operasyonel mükemmelliği yakalamak." diyor ve sözlerine şöyle devam ediyor:
"Teknoloji, dijital güzellik devrimine güç veriyor ve markaların iletişim şeklini değiştiriyor. Güzellik alanında çığır açan etkileyici deneyimler sunarak bilimin gücünü ortaya koyabilir, çekicilik ve heyecan verici bir fark yaratabiliriz."
İşte yeni yapay zekâlı güzellik araçlarımızdan üçü
Güzellik ve Sağlık Global Teknoloji Direktörü Fahim Salim, "Yapay zekânın Unilever ve tüketicilerimiz için sağlayabileceği olanaklar konusunda heyecan duyuyoruz ve yapay zekâyı temel değerlerimiz, İş İlkeleri Kurallarımız ve geçerli yasal ve düzenleyici gereklilikler doğrultusunda geliştirmeye ve uygulamaya kararlıyız" diyor.
"Öngörülebilir yapay zekâ risklerini azaltmak için kurum içinde süreçlerimiz ve zorluklarımız olsa da, bunun sürekli bir öğrenme alanı olduğunun farkındayız ve tüketicilerimiz için üstün deneyimler sunma doğrultusunda süreçlerimizi ve çabalarımızı geliştirmeyi hedefliyoruz" diye ekliyor.