Geç içerik

Unilever Türkiye Yer değiştir


OMO “Ayrıştırdığınız Plastikler OMO’ya Yeni Şişe Oldu” Billboard Görseli

Omo İyilik İçin Kirlenmeye Davet Ediyor

Türkiye’nin en sevilen çamaşır bakım markalarından OMO, yeni reklam kampanyasında ürün portföyündeki büyük dönüşüme dikkat çekiyor ve herkesi gezegenin iyiliği için harekete geçmeye çağırıyor.

‘Kirlenmek Güzeldir’ mottosuyla yıllardır çocukların dışarıya çıkıp özgürce kirlenerek keşfetmesine ilham olan OMO, ürün portföyünde yaptığı doğa dostu büyük dönüşümü yansıtan yeni reklam kampanyasıyla tüketicilere ilham veriyor. Marka, 20 yıllık ‘Kirlenmek Güzeldir’ mirasını bir adım ileriye taşıyor ve ‘Gerçek değişim için kolları sıvayıp, kirlenmek gerek’ diyerek çocuklar ve ailelerini gezegenimiz ve doğanın iyiliği için harekete geçmeye çağırıyor.

OMO’nun yeni kampanyası, “Tweetler denizleri temizleyemez” ve “Hashtagler ağaç dikemez” gibi etkileyici cümlelerle gezegen dostu hareketin sanal hassasiyetle sınırlı kalmaması, hepimizin aksiyon almak için bir yerden başlaması gerektiği konusunda izleyicilere ilham oluyor.


Geri Dönüştürülmüş Plastik’ten Yeni Ambalaj

Kampanya aynı zamanda çamaşır bakım kategorisinde bir ilk olarak geri dönüştürülmüş plastikten üretilen OMO Sıvı Deterjanın gelişini müjdeliyor. Unilever’in Temiz Gelecek vizyonu doğrultusunda ürün portföyünde değişikliklere giden OMO, saf plastik kullanımını azaltarak ambalajlarını sürdürülebilir ve döngüsel ekonomi pratiklerine göre yeniden tasarlıyor. Bu doğrultuda yenilenen OMO Sıvı Deterjanların tamamen geri dönüştürülebilir olan ambalajlarından 1950 ml’lik şişelerde yüzde 25 oranına kadar geri dönüştürülmüş plastik kullanılıyor. Marka, geri dönüştürülmüş plastikten ürettiği şişelerle yılda ortalama 70 ton saf plastik üretiminin önüne geçmeyi hedefliyor.

OMO Sıvı Deterjanların formülü de leke çıkarma performansından ödün vermeden, doğada çözünebilir içeriklerle yenilenerek tüketiciye doğaya daha duyarlı yepyeni bir çamaşır yıkama deneyimi sunuluyor.

Unilever, Temiz Gelecek Vizyonu ile temizliğin geleceğini yeniden tasarlıyor

Unilever Ev Bakım Kategorisi geçtiğimiz yıl açıkladığı Temiz Gelecek Vizyonu ile insanlara ve gezegene karşı duyarlı, yüksek performanslı ve erişilebilir temizlik ve hijyen ürünleri sunmak için yola çıkıyor. Bu kapsamda 2030 yılına kadar Ev Bakım kategorisindeki ürünlerinin formüllerinden fosil yakıtlardan elde edilen hammaddelerin tamamını çıkarmaya; bunun yerine yenilenebilir ve geri dönüştürülmüş karbon kaynaklarını kullanmaya söz veriyor. Bu 10 yıllık dönüşüm yolculuğu için ihtiyaç duyulan yenilikçi teknolojileri ve bileşenlere yönelik araştırma ve geliştirme çalışmalarını desteklemek adına da 1 milyar Avro’luk bir kaynak ayırıyor.

Unilever Ev Bakım Kategorisi’nin Temiz Gelecek Vizyonu altında ilk adımlarından birini OMO BioSensitive ürünü ve OMO Sıvı Deterjandaki dönüşüm ile atan OMO da ürünlerinde başlattığı büyük dönüşümü yakın tarihte farklı marka eylemleriyle destekleyecek.