Unilever, daha hızlı içerik oluşturmak için ürün çekimlerini YZ ile yeniden keşfediyor20 Mayıs 2025YZ, fizik, veri ve malzeme bilimini bir araya getiren yeni teknoloji, Pazarlama ekiplerimizin yüksek kaliteli ürün görsellerini daha hızlı ve daha düşük maliyetle oluşturmasına yardımcı oluyor. Dijital ikiz teknolojisinin içeriğe yaklaşımımızı nasıl değiştirdiğini keşfedin.
Unilever, ticaret birliklerini daha güçlü iklim değişikliği politikalarını desteklemeye teşvik ediyor20 Mayıs 2025Ticaret birlikleri iklim politikasının şekillendirilmesine yardımcı olacak güce sahiptir. Unilever'in bu sektör kuruluşlarıyla nasıl iletişim kurduğunu, onlardan politikalarını iklim konusundaki duruşumuzla uyumlu hale getirmelerini istediğini ve onları fosil yakıtların daha...
Yenilenen sürdürülebilirlik hedeflerimizde ilerlemenin ilk işaretlerini görüyoruz20 Mayıs 2025Sürdürülebilirlik hedeflerimizin dört öncelikli başlığı olan iklim, doğa, plastik ve yaşam koşullarında teşvik edici bir ilerleme kaydediyoruz, ancak daha yapacak çok işimiz var. Odaklanmış eylemlerimiz ve savunuculuk faaliyetlerimiz aracılığıyla sürdürülebilirlik hedeflerimizde...
Ad Net Zero Türkiye: Unilever’in Sürdürülebilirlik Yolculuğunda Yeni Bir Adım16 Mayıs 2025Türkiye reklam ve pazarlama iletişimi sektörü, sürdürülebilirlik hedeflerine ulaşmak için önemli bir adım attı. Reklam ve Pazarlama İletişimi Derneği (REPİD), 6 Mayıs’ta düzenlenen lansmanla küresel iklim eylem programı Ad Net Zero Türkiye’yi resmen duyurdu. Unilever Türkiye'nin...
Unilever Ev Bakım İşinin global pazarlama operasyonları Türk yöneticiye emanet14 Mayıs 2025Dünyanın önde gelen hızlı tüketim ürünleri şirketlerinden biri olan Unilever, global operasyonlarda Türk yöneticilere üst düzeyde görevler vermeye devam ediyor.
Unilever’in Yeni CEO’su ile Liderlik ve Gelecek Vizyonu7 Mayıs 20253 Mart 2024 itibarıyla Unilever’in CEO’su olarak göreve başlayan Fernando Fernandez, ilk röportajında şirketin geleceğine dair önemli mesajlar verdi. Barclays Avrupa Tüketim Malları Araştırma Başkanı Warren Ackerman ile gerçekleştirdiği bu samimi söyleşide, liderlik tarzından...
Yeni dijital üretim sistemi fabrika verimliliğinin kilidini açıyor1 Mayıs 2025Yenilenmiş bir dijital modelin küresel olarak yaygınlaştırılmasıyla üretim yaklaşımımızı dönüştürecek heyecan verici bir yolculuğa çıkıyoruz. Bunun üretkenliği nasıl artırdığını, operasyonları nasıl kolaylaştırdığını ve stratejimizi gerçekleştirmek için nasıl önemli bir...
SXSW: Unilever’in en son lansmanlarının ardında yatan YZ, makine öğrenmesi ve veriler31 Mart 2025Unilever’in en iyi bilim insanlarından ikisi, SXSW’daki sunumlarının hemen ardından, YZ’nin (Yapay Zekâ) portföyümüz çapında üstün yeni ürünler oluşturmamıza nasıl yardım ettiğini paylaşıyor. Teknolojinin nasıl daha hızlı ve daha akıllı inovasyona yol açtığını ve tüketicilere...
Konya, Unilever'in ev bakım ürünleri üretiminde küresel bir üs haline geliyor28 Şubat 2025Omo, Domestos ve Cif gibi markaların üretildiği Unilever'in Konya fabrikası, artan üretim kapasitesiyle şirketin önemli küresel üretim ve ihracat üslerinden biri haline geldi.
Unilever plastik atıklarla mücadele etmek için yeniden doldurma çözümlerini test ediyor21 Şubat 2025Unilever, dünya çapında yeniden doldurma pilot projeleri yürüterek, bakir plastik kullanımını azaltmanın ve plastik poşet atıklarıyla mücadele etmenin yollarını arıyor. Üç gelişmekte olan pazardan elde edilen verilerin, yeniden kullanılabilir ambalaj modellerinin daha yaygın...
Unilever'in dijital dönüşümü operasyonel mükemmelliği nasıl bir üst seviyeye taşıyor?21 Şubat 2025Unilever'in dijital dönüşümü, işletme genelindeki karmaşık süreçleri azaltıyor ve büyüme için kapasite oluşturuyor. Kurumsal Teknoloji Direktörü Steve McCrystal, operasyonel mükemmelliği sağlamak için yenilikçi teknolojiyi nasıl kullandığımızı açıklıyor.
Unilever kendi bünyesinde parfüm uzmanlığına yatırım yapıyor5 Şubat 2025Parfüm, ürünlerimize değer katıyor ve tüketicilerin günlük hayatlarına anlamlı anlar kazandırarak sadakatlerini güçlendiriyor. Unilever’in dünyanın önde gelen dijital teknolojilerle desteklenen yeni parfüm oluşturma merkezini kurmak için nasıl yatırım yaptığımızı keşfedin.
Basın merkeziBasın bültenlerine göz atın, marka kreatiflerini indirin ve medya iletişim kontaktlarını bulun