Markalarımız
Dünyada her gün 2,5 milyar insan, iyi hissetmek, iyi görünmek ve hayattan daha fazla keyif almak için Unilever ürünlerini kullanıyor.
Unilever Türkiye porföyünde yer alan markalarımızı görüntüleyebilir ve markalarımız daha fazla bilgi alabilirsiniz.

Algida’nın ev dışı tüketim kanalındaki birimi Algida Food Service, Algida, Carte d’Or ve Algida Maraş Usulü Dövme Dondurma ürün grupları ile toplam 3 farklı segmentte tüketicilerine ulaşmaktadır.

Algida Maraş Usulü Dövme Dondurma, Türk damak tadının vazgeçilmezi olan bu geleneksel lezzeti evlerinize taşırken, adıyla olduğu kadar tadıyla da farkını ortaya koyuyor.

Dünya’nın en çok tercih edilen* mayonezi Hellmann’s şimdi evinizde!

Unilever’in 1 numaralı gıda markası olan Knorr’un özünde şeflerin uzmanlığı ve lezzetli yemeklerin hayatımıza kattığı keyif bulunuyor.

Lipton, dünyada 150’den fazla ülkede tüketicileriyle buluşan, dünya çay pazarının lider markasıdır. Lipton, ilk kez 1986 yılında Rize'nin Pazar ilçesinde faaliyete geçirdiği fabrikası ile Türk çay severleri "Dünya Kalitesi" ile buluşturmuştur.

Magnum, 1989’dan beri dünyanın birçok yerinde yetişkinlere özel bir dondurma keyfi sunuyor. Yıllar boyunca çeşitlerini çoğaltan Magnum, farklı lezzet deneyimleri ile 1994’ten bu yana Türkiye’nin “şımartan” markaları arasında en üst sırada yer alıyor.

Unilever Food Solutions dünya çapında şeflerin mutfaktaki vazgeçilmez çözüm ortağı olmayı hedefler.

1990 yılında Türkiye’ye merhaba diyen Algida, dünya çapındaki dondurma uzmanlığını, Türk damak tadıyla harmanlayarak 7’den 70’e herkes ile dondurmanın lezzetini ve mutluluğunu paylaşıyor!

Zengin ürün çeşitleriyle yemek keyfini eğlenceye dönüştüren Calvé, Akıllı Kapak’la ketçap ve mayonez dünyasında yeni bir devir açıyor.

Dondurma ve tatlının öncüsü Carte d’Or, lezzet ustalığını yaratıcı tariflerle taçlandırarak eşsiz anlar yaşatmaya devam ediyor.

1990 yılında Algida Türkiye’nin ilk dondurma markası olarak tüketicilerle buluşan Cornetto, o günden beri aşkın resmi dondurması olarak anılmaktadır.

Sürekli yenilenen lezzetleri ve macera dolu eğlence dünyası ile çocukların favorisi olan Max, aynı zamanda sorumlu iletişim çalışmalarına devam ediyor.