Geç içerik

Axe

Parfüm Kadar Çekici Kokular

AXE Logo Black
Siyah renkli arka plan üzerinde AXE deodorantları yanında "Yeni AXE Premium Collection, Parfüm Kadar Çekici Kokular" yazıyor.

1986’dan beri Türk erkeklerinin her yeni güne daha iddialı başlaması için çabalayan Axe, kışkırtıcı kokusu ve yenilikçi tasarımlarıyla erkeklerin vazgeçilmezi olmaya devam ediyor. Global bakış açısını yenilikçi ürün ve iletişim faaliyetleriyle Türkiye’de de devam ettiren Axe, 2015 senesine kadar Axe Etkisi başlığı altında yaratılan birçok global kampanyanın Türkiye versiyonlarıyla ilerlerken 2015’ten sonra sırasıyla Sessiz Vitrin, One Song Stand ve Erkekler de Ağlar kampanyalarıyla Axe farklı bir yöne yelken açtı. Erkeklerin etkileyiciğinin ilk yolunun kendilerini ve ‘olay’larını bulmalarının olduğunu savunan marka, erkekleri özgürleştirmek ve ‘olay’larını bulmalarına yardımcı olmak için kampanyalar yapmaya devam ediyor.

Axe, 2024 yılında “Parfüm Kadar Çekici Kokular” diyerek yola çıktığı Axe Premium Collection’ı Türk erkekleriyle buluşturdu. Dünyaca ünlü koku evlerinin parfüm yaratıcıları tarafından formüle edilen yeni Axe koleksiyonu, farklı zevklere hitap eden kokularıyla deodorant sektörüne yeni bir soluk getirdi.

Dünya çapında hayran kitlesi

Axe, 1983 yılında Fransa’da piyasaya sürüldüğünden beri kadınları etkilemek isteyen erkeklerin yardımcısı bir marka haline geldi. Bugün tüm dünyada 60’tan fazla ülkede erkekler her gün Axe kullanıyor.

Axe etkisi sosyal medyada da oldukça popüler. 2010 yılında açılan resmi Axe Facebook sayfasının 4 milyona yakın üyesi bulunuyor. Axe’ın resmi YouTube kanalındaki reklam ve video oyunları 18 milyondan fazla kullanıcı tarafından izlendi. Tüm reklam kampanyalarıyla dikkat çeken ve sınırları zorlayan Axe, Cannes Lions başta olmak üzere dünyanın en prestijli yarışmalarında onlarca ödüle sahip.

Türkiye'de Axe

Axe, global bakış açısını yenilikçi ürün ve iletişim faaliyetleriyle Türkiye’de de devam ettiriyor. 2015 senesine kadar Axe Etkisi başlığı altında yaratılan birçok global kampanyanın Türkiye versiyonları tasarlandı ve her mecrada bu içerikler yayınlandı. yapıldı.

2015’ten sonra sırasıyla Sessiz Vitrin, One Song Stand ve Erkekler de Ağlar kampanyalarıyla Axe farklı bir yöne yelken açtı. Erkeklerin kızları etkilemesinin ilk yolunun kendilerini ve ‘olay’larını bulmalarının olduğunu savunan marka erkekleri özgürleştirmek ve ‘olay’larını bulmalarına yardımcı olmak için kampanyalar yapmaya devam ediyor.

2022’den itibaren ise Axe, “Yeni Axe Etkisi”ni kitlelerle buluşturmaya devam etti. Ter kokusunu maskelemeden durduran ve 48 saat boyunca harika kokmayı sağlayan yeni Dual Action teknolojili serisi erkeklerle buluştu. Bu ikili teknoloji sayesinde yeni Axe etkisini yaşamak isteyenlere “çekiciliğini ikiye katla” dedi.

Koku dünyasındaki gelişmeleri yakından takip eden AXE, 2024 yılında yeni Premium Collection ile parfüm severlere ulaşılabilir ve kalıcılığıyla ön plana çıkan kokular sunarken trendleri takip etmeye devam etti. Dünyaca ünlü parfümörlerin tasarladığı yeni Axe kokuları parfüm kadar çekici kokular sunmayı hedefledi. Axe, yeni Premium Collection serisiyle premium koku dünyasını yeniden tanımladı.

Axe hakkında Unilever ile iletişime geçin

Axe ile ilgili yorum ve sorularınız için lütfen bizimle iletişime geçin.

Başa dön