Kolayca ulaşılabilecek ve kendilerini daha iyi hissettirecek günlük bir güzellik anlayışını savunan Dove, kadınların banyoda ihtiyaç duyabileceği tüm ana kişisel bakım ürünlerine yer veriyor. Temel bakım ürünlerinin yanı sıra, sosyal kampanyalarıyla da kadınları özgüven ve güzellik konularında yıllardır cesaretlendiren Dove, her kadının kendi güzelliğiyle gurur duyması ve güzellik kavramını içinden geldiği gibi yeniden var etmesi için çalışıyor. Dove bu amaçla yıllardır kadınlara sahip oldukları potansiyeli hatırlatmak için sosyal kampanya ve projeler yürütmeye devam ediyor.
Dove: Bant Projesi
Dove, Amerika Birleşik Devletleri’nde gerçekleştirdiği son araştırma ile kadınların hisleri ve dış görünümleri arasındaki önemli ilişkiye dikkat çekiyor. Kadınların dış görünümleri ve özgüvenleri üzerine yaklaşık 30 yıldır çalışmalar yapan New York Times’ın en çok satan yazarlarından Psikolog Dr. Ann Kearney-Cooke rehberliğinde güzellik üzerine bir deney yapıldı. “Dove: Bant Projesi” olarak adlandırılan çalışmayla kadınlara, içlerindeki güzelliği, kendilerine olan özgüveni keşfetmelerine yönelik bir deneyim yaşatıldı.
Dove Özgüven Projesi
2004 yılından bu yana devam eden “Dove Özgüven Projesi”nde hedef, geleceğin kadınları olarak ailesine ve topluma yön verecek genç kızları, kendilerine güvenme, görünüşleriyle mutlu olma konusunda eğitmek... Proje kapsamında ise bugüne kadar 11 milyon genç kıza ulaşılmış.
Gerçek Güzellik Çizimleri
Geçtiğimiz yıllarda yapılan sosyal kampanyalar arasında en çarpıcı olanı ise “Gerçek Güzellik Çizimleri” oldu. Kadınların kendilerini nasıl gördükleri ile başkalarının onları nasıl gördüğü arasındaki fark, robot ressam tarafından çizilen eskizler üzerinden çarpıcı bir şekilde ortaya koyuldu. Tüm dünyada milyonlarca kadını duygulandıran çalışma, kadınların aslında kendilerine ne kadar haksızlık ettiğini de gözler önüne serdi. Kadınlar düşündüklerinden çok daha güzel ancak ne yazık ki bunun farkında değiller.
Dove: Arkadaşlar
Dove bu çalışmayla, kadınların arkadaşları ve yakınları olan diğer kadınlarda beğendikleri özellikleri bir çırpıda sayabilirken, iş kendilerine geldiğinde beğendikleri özelliklerini bulmakta ne kadar zorlandıklarını ortaya koyuyor. Bu video ile Dove bir kez daha kadınların düşündüklerinden güzel olduklarını göstermeyi amaçladı ve başardı.