Saç bakım pazarını şekillendiren dönüşüm teknolojileri12 Kasım 2024Tüketiciler, saçlarındaki yıpranmayı onaran ve saçlarına sağlıklı görünüm kazandıran ürünleri giderek daha fazla arıyor. Unilever olarak uzun yıllardır yaptığımız araştırmalar sonucunda edindiğimiz uzmanlığımızı, saç tellerini içten dışa güçlendiren ürünleri geliştirmek için...
Unilever 1 milyon hektarlık alanda onarıcı tarım uygulamalarını nasıl hayata geçiriyor?28 Ekim 2024Ham maddelerimizin yetiştirilme şeklini değiştirmek toprağın korunmasına, suyun muhafaza edilmesine, doğanın yenilenmesine ve daha dirençli bir tedarik zincirinin oluşturulmasına yardımcı olur. Onarıcı tarımı 1 milyon hektara yaymak için çiftçiler ve ortaklarımızla nasıl...
15 Dakikada Express Temizliğin Arkasındaki Bilim24 Eylül 2024Unilever Çamaşır Bakım ekibi olarak son yıllardaki en büyük inovasyonumuz yeni OMO Express Fresh ile çamaşır yıkamada devrim yaratacak bir yeniliği hayata geçirdik. Çamaşır makinelerinin en kısa programı için özel olarak geliştirilen OMO Express Fresh ile 15 dakikada hızlı...
Yapay zeka destekli dondurucularımız dondurma satışlarında nasıl devrim yaratıyor?11 Eylül 2024Derin dondurucularımızın 100.000'inde dondurmadan daha fazlası var. Stok seviyelerini gerçek zamanlı olarak takip etmek, satış ekiplerimize veri analizleri sağlamak ve perakendecilerimizin gelirlerini en üst düzeye çıkarmalarına yardımcı olmak için onları görüntü yakalama ve...
OMO Express Fresh: Çamaşır Bakımında Devrim Yaratan Patentli Teknoloji!20 Ağustos 2024OMO Express Fresh: 15 Dakikalık En Kısa Program için Özel Olarak Geliştirildi
Daha sağlıklı bir büyüme için doğayı nasıl koruyoruz?1 Ağustos 2024Doğayı korumaya olan bağlılığımızı, güncellediğimiz sürdürülebilirlik hedeflerimiz sayesinde daha da güçlendiriyoruz. Faaliyet gösterdiğimiz bölgelerdeki ekosistemlerin sağlığını nasıl desteklediğimize ışık tutan Satın Alma Direktörümüz Willem Uijen, doğayı korumanın ve...
İklim savunuculuğumuzu nasıl ve neden hızlandırıyoruz?21 Haziran 2024Emisyonların daha hızlı azaltılmasının önündeki engelleri ele almak için sistemsel değişiklikleri teşvik etme amacıyla savunuculuk çalışmalarımıza hız verecek, iddialı iklim hedeflerimizi gerçekleştirmeye katkıda bulunuyoruz.
Geleceğin Ar-Ge'si: Unilever Microsoft ile inovasyonu nasıl dönüştürüyor?18 Haziran 2024Unilever'de araştırma ve geliştirmenin (Ar-Ge) temellerini yeniden keşfediyoruz. Kimya ve tüketici ürünleri alanındaki uzmanlığımızın yanı sıra Microsoft'un son teknoloji yapay zekâ ve kuantum bilişimi sayesinde inovasyonumuzu nasıl hızlandırdığımızı öğrenin.
Yapay zekâ desteğiyle kişiselleştirilmiş deneyimler güzellik ürünleri markalarımızı nasıl güçlendiriyor?14 Haziran 2024Güzellik ürünleri markalarımız için tüketicilerin kişiselleştirilmiş ürün seçimleri yapmalarına yardımcı olacak, aynı zamanda farklılaşmayı ve satış artışlarını destekleyecek yapay zekâ destekli araçlarımızın sayısını artırıyoruz. Nasıl mı? Okumaya devam edin…
İklim Dönüşümü Eylem Planımızı neden güncelledik16 Mayıs 2024Güncellenmiş İklim Dönüşümü Eylem Planımız (CTAP) Unilever'in iddialı ve yeni iklim hedeflerini ortaya koyuyor. 2030 yılına kadar etkimizi derinleştirebilmek için yürüttüğümüz çalışmalara nasıl odaklandığımızı ve neden bugün iklim için acil harekete geçmenin uzun vadede işimiz...
Sürdürülebilirliğin yeni çağına liderlik etmek19 Nisan 2024Unilever CEO'su Hein Schumacher, sürdürülebilirlik gündemimizin geleceğine ilişkin görüşlerini paylaşıyor.
Unilever Türkiye yeni Ülke Başkanı Ali Fuat Orhonoğlu oldu14 Şubat 2024Dünyanın önde gelen hızlı tüketim şirketlerinden olan Unilever, küresel operasyonunda önemli rol oynayan Türkiye’ye liderlik edecek ismi seçti. Unilever Orta Doğu & Türkiye Ev Bakım Lideri Ali Fuat Orhonoğlu, mevcut sorumluluklarına ilave olarak Unilever Türkiye Ülke Başkanı...
Basın merkeziBasın bültenlerine göz atın, marka kreatiflerini indirin ve medya iletişim kontaktlarını bulun