Nazlı Eda Kırali
Unilever Türkiye Dijital Pazarlama, Medya, E-Ticaret Lideri ve Unilever Orta Doğu & Türkiye Dondurma Dijital Pazarlama, Medya, E-Ticaret Lideri
2009 yılında Unilever’e katılan Nazlı Eda Kırali, Sabancı Üniversitesi Ekonomi bölümünden mezun oldu ve London School of Economics’te girişimcilik dersleri aldı.
Unilever Türkiye’deki ilk yıllarında Clear, Rexona ve Elidor markalarında görev aldı. Ardından Coca-Cola, Fuse Tea ve CocaCola’nın Türkiye ve farklı pazarlarında Gazsız Kategoride İnovasyon Pazarlaması için kategori yönetimi rollerini üstlendi. 2018 yılında tekrar Unilever Türkiye bünyesine katıldı.
Eda Kırali, son dört yıldır Unilever’in Dijital Pazarlama, Dijital Dönüşüm ve organizasyonel dönüşümünde çeşitli rollerde liderlik yapmaktadır.
Kırali, Unilever Türkiye Dijital Pazarlama, Medya, E-Ticaret Lideri ve Unilever Orta Doğu & Türkiye Dondurma Medya, Dijital, ETicaret Lideri olarak görevini sürdürmektedir.