Kerem Dıramca
Unilever Türkiye ve Orta Asya Kişisel Bakım Genel Müdürü
Pazarlama kariyerine 2010 yılında P&G’de başlayan Kerem Dıramca, 2013 yılında Unilever’e Elidor Marka Müdür Yardımcısı olarak katılmış ve NAMET bölgesindeki 20 ülkede inovasyon ve iletişim çalışmalarından sorumlu olmuştur. Diramca kariyerinin devam eden bölümünde Kişisel Bakım kategorisinde Clear, Rexona, Axe ve Dove gibi markalarda da görev alarak bu alanda deneyimlerini zenginleştirmiştir.
2015 yılında Rexona, Axe ve Dove markalarını kapsayan Deodorant kategorisi Marka Müdürü olarak atanmıştır. Bu görevdeki başarılarını takiben 2019 yılında Knorr markasına Kıdemli Marka Müdürü olarak atanmış ve bu görevde Knorr Baharatlar, Çeşniler gibi stratejik yeni ürün geliştirmeleriyle önemli bir büyüme sağlamış ve Knorr Çabuk markasının lansmanını gerçekleştirmiştir.
2021 yılında, Elidor ve Clear markaları için Kıdemli Marka Müdürü olarak Saç Bakım kategorisinde uzmanlığını genişletmiştir. 2022 yılında Ev ve Hijyen kategorisinden sorumlu Pazarlama Direktörü olarak terfi etmiş ve Domestos, Cif ve Upro markalarımızda Türkiye, İran ve Türk Cumhuriyetleri için uçtan uca iş yönetimi, stratejik vizyon ve inovasyon projelerine liderlik etmiştir.
1 Aralık 2024 itibarıyla, Unilever Türkiye ve Orta Asya Kişisel Bakım Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır.
Kerem Diramca Boğaziçi Üniversitesi Ekonomi bölümü mezun olup, evli ve bir çocuk babasıdır.