"Ideatrophy Omo ile bu sene başladı!"

Bu sene 14.nu yapacağımız Ideatrophy vaka yarısmasının başvuruları açıldı öğrenciler Londra’daki büyük finale gitmek için yarışacaklar.

Ideatrophy kapsamında öğrenciler bu sene Omo ile çocukların geleceklerini şekillendirmek üzerine çalışacaklar. 13 Kasım’da seçilen 30 takım ile yarı final olacak sonrasında da 14-15-16 Aralık’ta Village Park’ta seçilen 10 takım ile Final Kampımız olacak. Kazanan ekip de Turkiye’yi temsil etmek üzere Londra’daki Global yarışmaya katılacak.

Unilever IdeaTrophy öğrencilere yaratıcılıkları ile pazarlama fikirleri sunabilecekleri, piyasa ve iş hayatı hakkında bilgi alabilecekleri ve kendi yetkinliklerini geliştirebilecekleri bir deneyim sunar. Case yarışması kapsamında öğrenciler takımları ile katılır ve finale kalan 10 takım 3 günlük bir kampa davet edilir.

Her sene Unilever’in seçilen markasının sponsorluğu ile ilerlemektedir. 2001’de Omo, 2002’de Algida, 2003’de Lipton Ice Tea, 2004’te Dove, 2005’te Knorr Çabuk Çorba, 2006’da Lipton, 2007’de Satış, 2008’de Cornetto, 2009’da Axe, 2010’da Omo, 2010’da Lipton, 2012’de Lipton, 2013’de Magnum ve 2014’te Rexona ile Ideatrophy gerçekleştirilmiştir. 2015’te de Omo sponsorluğunda yarışmamız başladı.

Ideatrophy’nin birinci olan ekibi ödüllerin yanı sıra Türkiye’yi Global yarışma olan “Future Leaders League’de (FLL)” temsil etme hakkı kazanır. FLL kapsamında Dünya’daki tüm genç liderler bir araya gelir ve öğrencilerin liderler ile tanışması, ürünleri daha yakından tanıması, “case” ile öğrenmesi ve eğitimler ile gelişimi sağlanır. FLL 2013’te Singapur’da, 2014’te ise Londra’da yapılmıştır.

Detaylar için: ideatrophy.com

Bilgen Altinok - Basın Bilgi:Unite İletişim

T: 0 212 272 93 13

bilgen.altinok@unite.com.tr

Bu konuda daha fazla keşif yapın
Başa dön