Algida müşteri pazarlama aktiviteleri’ne büyük ödül

Algida, alışverişçi tercihlerine getirdiği yenilikçi yaklaşımlar ve mağaza içinde yoğun teknoloji kullanımı ile dizayn ettiği iki marka aktivitesi ile ödülün sahibi oldu.

Aktiviteler; 25 Şubat’ta Las Vegas’ta düzenlenen 7.Stevie Satış ve Müşteri Servisi Ödül Töreni’nde ‘Satışta En İyi Teknoloji Kullanımı’ dalında Altın ve Gümüş Stevie Ödülü’ne layık görüldü.

Carte d’Or kabin lokasyon bulma oyunu – QR kod :

Mağaza içinde dondurma alımını engelleyen; ‘Donuk reyon soğuk ve dikkat çekicilikten uzak’ bariyerinden hareketle, alışverişçi trafiğinin düşük olduğu donuk reyona alışverişçi trafiğini arttırmak amacıyla, alışverişçi GSM lokasyonu kullanılarak bir oyun geliştirildi.

Alışverişçiler mağaza girişinde, akıllı telefonları ile QR Kodu kullanarak, Carte d’Or Kabini Nerede Oyunu’na dahil oldu. Mağaza haritası özel yazılım ile alışverişçinin telefonuna yüklendi. Ekran üzerinde bulundukları yeri anlık olarak görüntüleyen ve yönendirmeleri takip eden alışverişçiler, Carte d’Or kabinine ulaştığında, özel ödül ve indirimlerle ödüllendirildi.

Aktivite dondurma reyonunun yerini alışverişçinin belleğine kazımış oldu.

Aktivite Stevie Ödülleri’nde Altın Ödül’e layık görüldü.

Altın ödül – satışta en iyi teknoloji kullanımı

Dokun ekrana gelsin kasaya aktivitesi:

Alışveriş esnasında dondurmanın eridiği düşüncesinden hareketle, Algida Müşteri Pazarlama Ekibi’nin geliştirdiği Dokun Ekrana Gelsin Kasaya aktivitesi , akıllı tablet ve telefonu kullanımı ile mağaza içinde ilk kez gerçekleştirilen bir uygulamaya imza attı.

Kasa çıkışında konumlandırılan akıllı tabletler üzerinde gösterilen ürünlere dokunulması ile, ürün reyondan, kasaya tüketicinin ayağına eşzamanlı olarak götürülerek, ürünün alışveriş sırasında erimesi endişesi ortadan kaldırıldı.

Aktivite 20 Temmuz – 15 Eylül aralığında 10 Carrefour Hypermarket’te gerçekleştirildi, mağaza başı 62% TO büyümesi ile çarpıcı bir büyümeye imza attı.

Aktivite Stevie Ödülleri’nde Gümüş Ödül’e layık görüldü.

Gümüş ödül – satışta en iyi teknoloji kullanımı

Dünya’da ilk kez denenmiş bu uygulamalar ayrıca aşağıdaki ödüllere layık görüldü;

  • Medicacat Felis Ödülleri - En İyi Instore Medya Kullanımı ( Unilever CD Teşkilatı tarafından alınan ilk Mediacat Felis Ödülü )
  • Mixx Ödülleri – Gümüş Ödül - En İyi Mekan / Temelli Mekan Kullanımı
  • DPİD – Tanzim/Teşhir Uygulamaları – 2.lik Ödülü
  • DPİD – Satış Noktası içi Promosyonel Aktiviteler – 3.lük Ödülü
  • DPİD – Yerel Odaklı Promosyonel Aktiviteler – 3.lük Ödülü
  • DPİD – Satış Noktası içi Promosyonel Aktiviteler – 2.lik Ödülü
  • DPİD – En Cesur Müşteri Ödülü ( UL )
Bu konuda daha fazla keşif yapın
Başa dön