Geç içerik

Unilever Türkiye Yer değiştir


Basın ve Medya

Sonuclar 60 gösteriliyor

...
  • Unilever Global Olarak Yönetimde Cinsiyet Dengesine Ulaştı

    Unilever, dünya genelinde yönetim ekibinde yüzde 50-50 cinsiyet dengesine, hedeflediği tarihten bir yıl önce ulaştığını açıkladı. Unilever Türkiye ise hedefi bir adım öteye taşıyarak, kadın yönetici oranını yüzde 52’ye çıkardı. Unilever, kadınların iş dünyasındaki ilerlemesini hızlandırmak için hayata geçirdiği girişimler nedeniyle 2020 Catalyst Ödülü’ne layık görüldü.

    Yayınlandığı tarih:

  • 12 Saat Kalıcı Kokusu ile Yeni Pure Line Duş Jelleri!

    Unilever’in tüketicileri en ideal duş jeli ile buluşturmak üzere Türkiye’deki kadınları dinleyip, onlar için tasarladığı yeni Pure Line Duş Jelleri, 10 farklı varyantı ile raflardaki yerini aldı. Pure Line Duş Jelleri, tene yayılan 12 saat kalıcı kokusu ile her koklayışta duş anındaki “o hisse” götürüyor. Doğal özlerin harika uyumu ile tasarlanan Pure Line Duş Jelleri, paraben, alkol ve renklendirici içermeyen formülü ile özel bir içerik sunuyor

    Yayınlandığı tarih:

  • Unilever atıksız bir dünya için yeni ve iddialı plastik taahhütlerini açıkladı

    Unilever, 2025 yılına kadar, 100.000 tondan fazla plastik ambalaj malzemesini ortadan kaldıracağını ve sattığından daha fazla plastik ambalajı toplayarak işleyeceğini duyurdu.

    Yayınlandığı tarih:

  • Unilever yeni AI-destekli yetenek platformunu hayata geçiriyor

    Unilever, organizasyondaki kişiselleştirilmiş açık fırsatları tanımlamak üzere, bir AI-destekli platformu kullanarak, çalışanların kariyerlerinin sınırlarını zorlamalarına yardımcı olan, yeni şirket içi online yetenek platformu FLEX Experiences'ın hayata geçirildiğini duyurdu.

    Yayınlandığı tarih:

  • Kalıplaşmış Yargılara Karşı Bilim

    University College London (UCL) akademisyenleri, reklam alanındaki liderlerin kendi tüketici kitleleri hakkındaki düşüncelerini sarsmayı; kalıp yargılardan uzak ve ilerici insan betimlemelerini destekleyebilmeyi amaçlayan emsalsiz bir deney yaptılar.

    Yayınlandığı tarih:

  • Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planının 8 yıllık karnesi

    Amacı olan markalar daha hızlı büyüdü

    Yayınlandığı tarih:

  • Benim saçım #EzberlerinÖtesinde diyen kadınlar bir arada!

    Kadınların yüzde 80’inin eleştirilmeyeceğini bilse daha cesur bir saç modelini tercih edeceğini biliyor musunuz? Kısacık kestirdiği saçlarıyla uzun zamandır oldukça konuşulan ünlü oyuncu Birce Akalay, Dove Marka Müdürü Özge Acarbay ve reklam filminden aldığı ilhamla saçlarını değiştiren Aslı Kızmaz, Dove’un #ezberlerinötesinde kampanyası için bir araya gelerek, kadınlara “saçlarınızı içinizden geldiği gibi yapmakta özgür olun” çağrısında bulundu

    Yayınlandığı tarih:

  • Unilever dayanıklı, yeniden kullanılabilir ve doldurulabilir ambalajlar ile değişimi başlatıyor

    Unilever’in dokuz markası, türünün ilk örneği olan alışveriş platformu Loop™ 'ta yeni ürünlerini deneyecek

    Yayınlandığı tarih:

  • Unilever Türkiye Yeni Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Seçkin

    Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran Yönetim Kurulu Başkanı olarak görev yapan Harm Goossens’ın yerine; Dondurma, İçecek ve Gıda Kategorilerinden Sorumlu Bölge Başkan Yardımcısı ve Yönetim Kurulu Üyesi olarak görev yapan Mustafa Seçkin atandı.

    Yayınlandığı tarih:

  • Unilever’de bayrak değişimi: Paul Polman’dan sonra Alan Jope görevi alıyor.

    Londra / Rotterdam, 29 Kasım 2018: Unilever’den yapılan duyuruda, 10 yılı aşkın süredir CEO olarak görev yapan Paul Polman’ın emekliye ayrılma kararı aldığı; 1 Ocak 2019 tarihi itibarıyla yerine, halen Güzellik ve Kişisel Bakım kategorisinin başkanlığını yürüten Alan Jope’un atandığı bildirildi.

    Yayınlandığı tarih:

  • Hijyenik Tuvalet, Sağlıklı Gelecek

    Domestos çalışmalarına Adana’da devam ediyor Domestos hijyen bilincini geliştirmek ve okulların hijyen standartlarını yükseltmek amacıyla başlattığı “Hijyenik Tuvalet, Sağlıklı Gelecek” projesi için bu kez Adana’ydı.

    Yayınlandığı tarih:

  • Türkiye’de Toplumsal Cinsiyet Eşitliği

    Unilever Türkiye’de Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Araştırma Sonuçlarını Brandweek Sahnesi’nde Paylaştı

    Yayınlandığı tarih:

Sayfa

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Medya kontaktları

Ürünlerimiz hakkında soru ve görüşleriniz için Unilever Tüketici Hattı’nı ‘444 25 19’ arayabilir veya mesajınızı callcenter.tr@unilever.com adresine iletebilirsiniz.

Unilever hakkında daha fazla bilgi edinmek için aşağıdaki iletişim bilgilerini kullanabilirsiniz.

Kurumsal İletişim Bilgileri
Saray Mah. Dr. Adnan Buyuk deniz Caddesi No: 13v 34768 Umraniye Istanbul Turkey

T: +90 216 633 90 00
Kurumsal-Iletisim.Unilever-TR@unilever.com