Kendini sürekli yenileyerek milyonların tercihi olmayı başaran OMO, lekeleri dert olmaktan çıkarıp sizleri sevdiklerinizle birlikte özgürce yaşamaya davet ediyor. Çünkü OMO varsa; "Kirlenmek Güzeldir!"

OMO Tarihçesi

  • OMO, Türk tüketicisiyle 1960’larda İzmir'de tanıştı. 1966’da ise deterjan demek, OMO demekti.
  • 1985'te, evlere otomatik çamaşır makineleri girmeye başladı. Her zaman yenilikçi olan OMO, Türk tüketicisine ilk "matik" deterjanı tanıttı:“Omomatik”
  • OMO, her zaman tüketicilerine yakın bir marka oldu. Bu yakınlığı sağlayan etkinliklerin ilki 1983’te "OMO Posta Kutusu"nun kuruluşuydu. Daha sonra 1998'de "OMO Çağrı Merkezi" ve 2001’de ise "OMO Kadınlar Kulübü" kuruldu.
  • 2001’de OMO, "Çamaşırdır kirlenir, çocuklar böyle öğrenir" diyerek kirlenme olgusuna yeni bir bakış açısı getirdi.
  • 2004’te tüm dünyada başlattığı "Kirlenmek Güzeldir" kampanyası ile cesur, farklı ve pozitif bir iletişimi benimsedi.
  • "Kirlenmek Güzeldir" felsefesi ile 2004’ten beri tüketicisiyle bağını güçlendiren OMO, 2008’de başlattığı "Her Çocuğun Çocuk Olmaya Hakkı Vardır" ile günümüz çocuklarının "yaşayarak öğrenme" yoksunluklarına dikkat çekiyor.
  • 2008’de Konsantre OMO ile tüm OMO deterjanlarının ağırlığı azalırken, etkileri arttı.
  • Dünyamızın küresel ısınma ve çevre problemlerinin etkisi altında olduğu bu zamanda, konsantre deterjanlarımızla çocuklarımıza daha temiz bir dünya bırakmayı hedefliyoruz.
  • 2010’da bir yeniliğe daha imza attı ve OMO Konsantre Sıvı Deterjan'ı tüketicisine sundu.
  • 2012’de piyasaya çıkan ve 1 kapağı ile bir sepet çamaşırı yıkayan Konsantre OMO Sıvı ile temizliğin kuralları değişti.