1986’dan beri Türk erkeklerinin her yeni güne daha iddialı başlamasını sağlayan Axe, kışkırtıcı kokusu ve yenilikçi tasarımlarıyla erkeklerin vazgeçilmezi olmaya devam ediyor.

Unilever’in araştırma ve geliştirme ekipleri, erkeklere en etkileyici kokuyu ve en güzel hissi veren Axe ürünlerini “uzman burunlar”la birlikte çalışarak ortaya çıkarıyor. Bu ürünler salt bir laboratuar çalışmasının sonucu değil. Her aroma, hedef kitle yani gerçek kadınlar üzerinde test ediliyor.

Her yıl teknolojinin en son imkanları kullanılarak, çikolatadan esinlenen Dark Temptation’ın karşı konulmaz kokusunun izinde yeni bir Axe deodorant piyasaya sürülüyor.

Büyük Britanya, İrlanda ve Avustralya’da Lynx adıyla bilinen Axe’ın, karşı konulmaz etkisi duş jelleri ve saç şampuanlarında da devam ediyor.

Dünya çapında hayran kitlesi

Axe, 1983 yılında Fransa’da piyasaya sürüldüğünden beri kadınları etkilemek isteyen erkeklerin yardımcısı bir marka haline geldi. Bugün tüm dünyada 60’tan fazla ülkede erkekler her gün Axe kullanıyor.

Axe etkisi sosyal medyada da oldukça popüler. 2010 yılında açılan resmi Axe Facebook sayfasının 4 milyona yakın üyesi bulunuyor. Axe’ın resmi YouTube kanalındaki reklam ve video oyunları 18 milyondan fazla kullanıcı tarafından izlendi. Tüm reklam kampanyalarıyla dikkat çeken ve sınırları zorlayan Axe, Cannes Lions başta olmak üzere dünyanın en prestijli yarışmalarında onlarca ödüle sahip.

Türkiye'de Axe

Axe, global bakış açısını yenilikçi ürün ve iletişim faaliyetleriyle Türkiye’de de devam ettiriyor. 2015 senesine kadar Axe Etkisi başlığı altında yaratılan birçok global kampanyanın Türkiye versiyonları tasarlandı ve her mecrada Axe erkeklerine sürprizler yapıldı.

2015’ten sonra sırasıyla Sessiz Vitrin, One Song Stand ve Erkekler de Ağlar kampanyalarıyla Axe farklı bir yöne yelken açtı. Erkeklerin kızları etkilemesinin ilk yolunun kendilerini ve ‘olay’larını bulmalarının olduğunu savunan marka erkekleri özgürleştirmek ve ‘olay’larını bulmalarına yardımcı olmak için kampanyalar yapmaya devam ediyor.

2017 yılında, deodorant ve duş jeli portföyüne ek olarak saç şekillendirici ürünleriyle de raflarda yerini aldı.

Başa dön

BİZİMLE BAĞLANTI KURUN

Sürdürülebilir bir gelecek hayalini paylaşan herkesi, bizimle bağlantı kurmaya davet ediyoruz.

BİZE ULAŞIN

Unilever ve uzman ekipler ile temas kurun veya dünyanın dört bir yanında iletişim kurulacak kişileri bulun.

Bize Ulaşın