Geç içerik

Unilever Türkiye Yer değiştir


Axe

default media image

1986’dan beri Türk erkeklerinin her yeni güne daha iddialı başlamasını sağlayan Axe, kışkırtıcı kokusu ve yenilikçi tasarımlarıyla erkeklerin vazgeçilmezi olmaya devam ediyor. Global bakış açısını yenilikçi ürün ve iletişim faaliyetleriyle Türkiye’de de devam ettiren Axe, 2015 senesine kadar Axe Etkisi başlığı altında yaratılan birçok global kampanyanın Türkiye versiyonlarıyla ve her mecrada Axe erkeklerine yapılan sürprizlerle ilerlerken 2015’ten sonra sırasıyla Sessiz Vitrin, One Song Stand ve Erkekler de Ağlar kampanyalarıyla Axe farklı bir yöne yelken açtı. Erkeklerin kızları etkilemesinin ilk yolunun kendilerini ve ‘olay’larını bulmalarının olduğunu savunan marka, erkekleri özgürleştirmek ve ‘olay’larını bulmalarına yardımcı olmak için kampanyalar yapmaya devam ediyor.

2017 yılından bu yana da deodorant ve duş jeli portföyüne ek olarak saç şekillendirici ürünleriyle de raflarda yerini alıyor.

Dünya çapında hayran kitlesi

Axe, 1983 yılında Fransa’da piyasaya sürüldüğünden beri kadınları etkilemek isteyen erkeklerin yardımcısı bir marka haline geldi. Bugün tüm dünyada 60’tan fazla ülkede erkekler her gün Axe kullanıyor.

Axe etkisi sosyal medyada da oldukça popüler. 2010 yılında açılan resmi Axe Facebook sayfasının 4 milyona yakın üyesi bulunuyor. Axe’ın resmi YouTube kanalındaki reklam ve video oyunları 18 milyondan fazla kullanıcı tarafından izlendi. Tüm reklam kampanyalarıyla dikkat çeken ve sınırları zorlayan Axe, Cannes Lions başta olmak üzere dünyanın en prestijli yarışmalarında onlarca ödüle sahip.

Türkiye'de Axe

Axe, global bakış açısını yenilikçi ürün ve iletişim faaliyetleriyle Türkiye’de de devam ettiriyor. 2015 senesine kadar Axe Etkisi başlığı altında yaratılan birçok global kampanyanın Türkiye versiyonları tasarlandı ve her mecrada Axe erkeklerine sürprizler yapıldı.

2015’ten sonra sırasıyla Sessiz Vitrin, One Song Stand ve Erkekler de Ağlar kampanyalarıyla Axe farklı bir yöne yelken açtı. Erkeklerin kızları etkilemesinin ilk yolunun kendilerini ve ‘olay’larını bulmalarının olduğunu savunan marka erkekleri özgürleştirmek ve ‘olay’larını bulmalarına yardımcı olmak için kampanyalar yapmaya devam ediyor.

2017 yılında, deodorant ve duş jeli portföyüne ek olarak saç şekillendirici ürünleriyle de raflarda yerini aldı.

Axe hakkında Unilever ile iletişime geçin

Axe ile ilgili yorum ve sorularınız için lütfen bizimle iletişime geçin.