Dünyanın gurur duyacağı bir şirket inşa ediyoruz
On yıl önce dünyanın en sürdürülebilir şirketi olma amacıyla yola çıktık.
Büyümenin insanları ve gezegeni yok sayarak gerçekleşmek zorunda olmadığını kanıtlamak için.
İşimizin sadece sözlerle değil, eylemlerle de bir iyilik gücü olabileceğini göstermek için.
Hedeflerimizin birçoğuna ulaştık ama bazılarını başaramadık.
On yılın sonunda yol boyunca çıkardığımız dersleri paylaşıyoruz.
Ve bu dersleri yeni ve hatta daha tutkulu bir stratejinin merkezine yerleştiriyoruz.
İlk on yıla bakış
2010 yılında Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı'nı (USLP) başlattık.
USLP oyunun kurallarını değiştirdi. Birçok şirketin sürdürülebilirlik ile işi ayrı tuttuğu bir dönemde bu ikisinin birbiriyle bağlantılı olduğunu gördük.
Bu bir sürdürülebilirlik planı değildi.
Bu, başarılı ve sürdürülebilir bir işin planıydı.
Değer zincirimizi her yönüyle inceledik ve küresel sürdürülebilir kalkınma gündeminin kalbinde olduğunu bildiğimiz büyük hedefler çerçevesinde yaklaşımımızı belirledik.
İklim krizi, cinsiyet eşitliği, milyonlarca insanın sağlık ve esenliği, çevreye saygı, daha adil bir dünya.
Sonra bu hedefleri, belki de bizim büyüklüğümüzdeki bir şirketin şimdiye kadar belirlediği en kapsamlı sürdürülebilirlik hedefleriyle destekledik.