“Unilever Temiz Gelecek Vizyonu”, ev ve çamaşır bakım ürünlerimizin ürün geliştirme, üretim ve ambalajlama yöntemlerini temelden değiştirmek üzere tasarlanmış, çığır açan bir strateji.
Döngüsel ekonomi ilkelerini ambalajlara ve ürün formüllerine uygulama hedefi açısından benzersiz. Bunun anlamı da “al-yap-at” yerine “azalt-tekrar kullan-geri dönüştür”.
Bu stratejinin kalbinde yeni bir hedef var: 2030 yılına kadar ev ve çamaşır bakım ürünlerimizin formüllerindeki fosil yakıtlardan elde edilmiş karbonun %100'ünü yenilenebilir veya geri dönüştürülmüş karbonla değiştirmek.
Unilever Temiz Gelecek Vizyonu; OMO, Cif ve Domestos gibi küresel markaların sürdürülebilirliğini dönüştürecek. Bu aynı zamanda 2039 yılına kadar tüm ürünlerimizden net sıfır emisyona ulaşmasını sağlama taahhüdümüze katkı sağlayacak büyük bir adım.