Geç içerik

OMO Express Fresh: Çamaşır Bakımında Devrim Yaratan Bir İlk!

Yayınlandı:

OMO Express Fresh: 15 Dakikalık En Kısa Program için Özel Olarak Geliştirildi

Sağ önde Omo Express Fresh’in yeşil ve pembe iki şişesi var, sol arkada laboratuvar önlüğüyle iki elini gördüğümüz bir araştırmacı ölçüm yapıyor.

Türkiye’nin en sevilen çamaşır deterjanı markası OMO[a], çamaşır yıkama alışkanlıklarını değiştirecek devrim niteliğinde yeni bir ürüne imza attı. Değişen dünya ile değişen çamaşır yıkama ihtiyaçlarını analiz ederek çamaşır yıkama alışkanlıklarını değiştirecek yeni OMO Express Fresh’i tüketicilerle buluşturdu.

OMO yeni formülü için ilhamını tüketicilerden ve doğan yeni ihtiyaçlardan aldı. Toluna Çamaşır Yıkama Alışkanlıkları Araştırması 2023 bu içgörüyü besleyen çok değerli sonuçlar ortaya koyuyor.[b] Türkiye’de insanların yüzde 90’ının en az haftada bir kere kısa programda çamaşır yıkadığı gözlemlendi. İnsanlar elektrikten, sudan ve zamandan tasarruf etmek, günlük kıyafetlere ferahlık sağlamak istedikleri için az kirli kıyafetlerine uzun program tercih etmiyor çünkü hem renklerin ve dokuların korunmasını, hem de elektrik ve sudan tasarruf etmek istiyorlar.

Kısa program kullanımının yükselişi bu araştırmayla göze çarparken hem Türkiye’de hem dünyada kısa program kategorisinin giderek büyümesi bekleniyor. Kısa program ayarlarına sahip çamaşır makinelerinin artışıyla birlikte, en kısa programda bile etkili olabilen bir formüle ihtiyaç doğuyor.

OMO Express Fresh bu ihtiyaca odaklanarak, son teknoloji robotlar ve yapay zekâ kullanılarak geliştirildi. Kısa program kullanan insanların mevcut endişelerine doğrudan yanıt verecek şekilde tasarlandı. Unilever bilim insanları, çamaşır programı başladığı anda harekete geçen hızlı etkili bileşenlerden oluşan formül üzerinde çalışmalar yaptı. En kısa programda bile hızlı temizlik ve ferahlık sağlamak için tasarlanan OMO Express Fresh, çamaşır bakım kategorisi için bir ilk oldu.

Yeni OMO Express Fresh, “Kötü Koku Karşıtı Beyaz ve Renkliler” ve “Capcanlı Renkler Renkli ve Siyahlar” olmak üzere iki varyanta sahip. Fast Clean teknolojisi sayesinde ter gibi görünmeyen kirleri bile 15 dakikada temizliyor, hızlı temizlik ve ferahlık sağlarken kötü kokuları ortadan kaldırıyor. 15 dakikada bile hızla çözünerek kalıntı bırakmıyor. Tüm bunları sağlarken aynı zamanda elektrikten ve sudan tasarruf edilmesi de amaçlıyor, yüzde 80’e varan enerji ve yüzde 50’ye varan su tasarrufu sağlıyor.

Omo Express Fresh yeşil varyantı fabrika üretim bandında görülüyor

Çamaşır yıkama alışkanlıklarını değiştiren bu hızlı yenilik için OMO olarak dünyanın en hızlı insanı ile bir araya geldik. Olimpiyatlarda sekiz kez altın adalya kazanan, 100 metreyi 9.58 saniyede koşarak rekor kıran Usain Bolt ile “Hız Hiç Bu Kadar İyi Olmamıştı” diyoruz. Usain Bolt kadar hızlı olan OMO Express Fresh günlük yaşamın akışında sadece 15 dakikada çamaşır yıkama rutinini etkili bir şekilde tamamlıyor.

Unilever Çamaşır Bakım Pazarlama Direktörü Alper Çapar, “Yeni doğan ihtiyaçları, değişen davranışları doğru anlamak önemli. Özellikle bunlar yeni bir kategori gereksinimi doğuruyorsa. İnsanların kısa programa olan ilgisini, tercih sebeplerini, yaşadıkları sorunları gözlemledik. Buna uygun olarak hem hızlı hem etkili bir formül geliştirdik. Kategorisinde bir ilk olan OMO Express Fresh ile 15 dakikada çamaşır yıkama deneyiminin gelebileceği yüksek performansı gösterdik. Hızlı ve etkili bu ürünümüz için dünyanın en hızlısı Usain Bolt ile iş birliği yaptık. Unilever Temiz Gelecek Vizyonu’muz doğrultusunda enerjiden ve sudan tasarruf sağlanmasını da mümkün kıldık. Sadece ürün gamını genişletmek değil, insanların yanıt aradığı sorulara cevap veren ürünler geliştirmek esas olan. OMO’nun deneyimini kullanarak en kısa programın zorlu yıkama koşulları için eşsiz bir yenilik getirdik.”diyor.

OMO Express Fresh, Ağustos 2024’ten itibaren tüm satış noktalarında tüketicilere sunulmuştur.

Laboratuvar önlüğüyle bir araştırmacı pembe Omo Express Fresh varyantını lab tüpüne dolduruyor
[a]

Türkiye'nin Lovemark'ları 2023 araştırması MediaCat ve Ipsos tarafından 15-55 yaş aralığında, kadın-erkek oranı eşit, Türkiye temsili 2000 kişiyle gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonuçlarına göre OMO, Çamaşır Makinesi Deterjanı kategorisinde birinci olarak kategorinin Lovemark'ı olmuştur.

[b]

Toluna Çamaşır Yıkama Alışkanlıkları Araştırması 2023

Başa dön