Türkiye’nin en sevilen saç bakım markası Elidor*, genç kadınlara geleceklerine değer katacak olasılıkların kapısını aralamak için yaptığı çalışmalara evlerimizde kaldığımız bu dönemde de devam ediyor. Çevrimiçi öğrenme platformu Udemy ile iş birliği yapan marka, platformda yer alan ve farklı alanlara odaklanan eğitimlerle genç kadınların kişisel gelişimine ve becerilerine katkı sağlamayı hedefliyor.
İş birliği kapsamında Udemy’de genç kadınlar tarafından en çok tercih edilen dokuz farklı kategoriden 30 eğitime online olarak ücretsiz bir şekilde erişilebiliyor. Eğitimlerden faydalanmak isteyenlerin Elidor.com.tr web sitesinde yer alan formu doldurmaları ve kendilerine gönderilen link üzerinden eğitime katılmaları gerekiyor. Sanat, işletme, hızlı öğrenme, yabancı dil, görsel tasarım, programlama ve web geliştirme, spor kategorilerindeki eğitimlere 15 Haziran’a kadar üye olunabiliyor, seçilen eğitim ise dilenen sürede tamamlanabiliyor.
Salgın Döneminde Çevrimiçi Eğitimlere İlgi Arttı
Sosyal mesafeyi korumak için okulların ve ofislerin evlere taşındığı ve herkesin bu yeni gerçekliğe adapte olmaya çalıştığı bu günlerde, çevrimiçi eğitimlere ilgi de artış gösterdi. Udemy’de de dünyadaki pandemi döneminin başlangıcından bu yana kayıt yaptıranların sayısında %425 oranında bir artış görüldü.
* Türkiye’nin Lovemark’ları 2018 araştırması MediaCat önderliğinde Ipsos tarafından, 15-55 yaş aralığında Türkiye temsili 3090 kişiyle (1474 Kadın – 1616 Erkek) bilgisayar destekli telefon görüşmeleri tekniği (CATI) kullanılarak gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonuçlarına göre Elidor, Şampuan kategorisinde birinci olarak kategorinin Lovemark’ı olmuştur.