Amaç, değerler ve ilkeler

Kurumsal Amacımızda başarılı olmanın gereklilikleri şu şekilde açıklanmaktadır: "birlikte çalıştığımız herkes, temas ettiğimiz tüm topluluklar ve üzerinde etki sahibi olduğumuz çevreye karşı kurumsal davranışlar konusunda en yüksek standartları benimsemek."

* Kasım 2020 itibariyle, Unilever Grubu yasal yapısının, Unilever PLC adıyla tek bir ana şirket olacak şekilde birleştirilmesi tamamlanmış, Unilever NV’nin varlığı sona ermiştir.

Her zaman dürüstlük çerçevesinde çalışmak

Operasyonlarımızı dürüstlük çerçevesinde ve işletmemizin temas ettiği kişiler, kuruluşlar ve çevrelere saygılı bir şekilde yürütmek, her zaman kurumsal sorumluluk anlayışımızın temelini oluşturmuştur.

Olumlu etki

Birçok farklı şekilde olumlu etki yaratmayı amaçlıyoruz: markalarımız, ticari operasyonlarımız ve ilişkilerimiz aracılığıyla, gönüllülerin sunduğu katkılar aracılığıyla ve topluluk ile ilişki kurduğumuz diğer şekillerde.

Sürekli bağlılık

Aynı zamanda, çevresel etkimizi yönetme şeklimizi sürekli olarak iyileştirme ve sürdürülebilir bir işletme olma konusundaki uzun vadeli hedefimize giden yolda çalışma konusunda da oldukça kararlıyız.

Temel tutkularımızı belirleme

Kurumsal Amacımız, işletmemizi yürütme konusundaki temel tutkularımızı belirlemektedir. Dünyanın neresinde olursa olsun, Unilever bünyesindeki herkesin izlediği operasyon standartlarını tanımlayan Davranış Kuralları İlkelerimiz de bu tutkuları desteklemektedir. Kurallar, yönetişim ve kurumsal sorumluluğa yaklaşımımızı da desteklemektedir.

Başkalarıyla birlikte çalışma

Bizimle benzer değerlere sahip olan ve bizimle aynı standartlara uygun olarak çalışan tedarikçilerle birlikte çalışmak istiyoruz. Davranış Kuralları İlkelerimiz ile uyumlu olan Tedarikçi Kurallarımız, işletme bütünlüğü ile çalışanlar, tüketiciler ve çevre ile ilgili sorumluluklarımızı kapsayan on bir ilkeden oluşmaktadır.

İş İlkeleri Kuralları