Toggle Ara

  1. Home
  2. Hakkımızda
  3. Biz kimiz?
  4. Vizyonumuz

Vizyonumuz

Vizyonumuz, işimizi büyütürken çevresel etkilerimizi azaltmak ve topluma olan pozitif sosyal faydamızı artırmaktır.

Değer yaratma odaklı anlayış

Şirketimiz her zaman belli bir amaç doğrultusunda değer yaratma odaklı bir anlayış benimsemiştir; bu, kurucu şirketlerimiz ile aramızdaki bağı oluşturmakta ve onların sağlık, hijyen ve geçim kaynaklarını geliştirme yönündeki sosyal misyonlarını desteklemektedir.

Şirketlerin dünyanın karşı karşıya olduğu zorluklarla baş edilmesi konusunda olumlu katkılarda bulunması gerektiğini ve başarılı olmalarının tek yolunun bu olduğunu düşünüyoruz. 2009 yılında, 'Pusula' adlı sürdürülebilir büyüme stratejimizi sunarak uzun vadede sürdürülebilir bir organizasyon oluşturma konusundaki kararlılığımızı pekiştirdik.

Sürdürülebilirlik hedefleri

2010 yılında sunulan Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı bu stratejinin gerçekleştirilmesi için genel planımızı ortaya koymuştur. Çevresel etkimizi yarı yarıya indirmek, 1 milyar kişinin sağlık ve konforunu iyileştirmek ve milyonlarca kişinin geçim kaynaklarını geliştirmek için kendimize belirlediğimiz büyük hedeflere yönelik olarak çalışmaya devam edeceğiz.

Güçlü yönlerimizi daha da geliştirerek şirketimizi büyüteceğiz; bunu, insanların istediği ve ihtiyaç duyduğu marka ve hizmetleri sunmaya devam etmek için farklı pazarlardaki tüketicileri anlama konusundaki geniş kapsama alanımızve uzmanlığımızı bir araya getirerek başaracağız. Sürdürülebilir iş modelimiz, milyonlarca insanın hayatında ve çevresel etkimizde fark yaratmayı amaçlamaktadır ve bu katkılarımızı çok daha artırmak için çalışmaya devam edeceğiz. Ayrıca, bu modelin büyüme ve güvenin artması, risk ve maliyetin azalmasına yardımcı olarak şirketimizin güçlenmesi yönünde fayda sağladığına dair sonuçları da görmeye başladık

Başa dön