Stratejimiz

Sürdürülebilir yaşamı yaygınlaştırma amacımıza ulaşmamıza yardımcı olacak bir strateji belirledik.

Stratejik odak noktamız

Vizyonumuzu gerçekleştirmek için tüm paydaşlara fayda sağlayacak şekilde büyüme sunacak kategori ve markalara odaklanan uzun vadeli bir stratejiye yatırım yapmış bulunmaktayız .

İş modelimiz

Unilever kârlı büyüme sürecinde aynı zamanda sorumlu hareket edilmesi gerektiğine inanmaktadır. Sürdürülebilir yaşam ve USLP ile desteklenen bu yaklaşım, işletim modelimizin temelinde yatmaktadır. Bu anlayış, işe yaklaşımımız ile sınırlı kaynaklara sahip bir dünyada sorumlu bir şekilde hareket eden markalar için artan tüketici talebini karşılama şeklimiz açısından bize kılavuzluk etmektedir. İş modelimiz, marka yeniliklerinin temelini oluşturan tüketici görüşleri ile başlar ve genellikle bir dizi dağıtım kanalı üzerinden gerçekleştirilen pazarlama ve reklam süreçlerinin desteğiyle piyasaya sunmak üzere tedarik zinciri ortaklarımızla birlikte ürün geliştirmemizi içerir.