Toggle Ara

  1. Home
  2. ...
  3. Biz kimiz?
  4. Stratejimiz

Stratejimiz

Sürdürülebilir yaşamı yaygınlaştırma amacımıza ulaşmamıza yardımcı olacak bir strateji belirledik.

Stratejik odak noktamız

Vizyonumuzu gerçekleştirmek için tüm paydaşlara fayda sağlayacak şekilde büyüme sunacak kategori ve markalara odaklanan uzun vadeli bir stratejiye yatırım yapmış bulunmaktayız .

Vizyon

İşletmeyi büyütmek

  • Satış
  • Marj
  • Sermaye verimliliği

Sağlık ve konforu iyileştirme

  • Beslenme
  • Sağlık ve hijyen

Geçim kaynaklarını geliştirme

  • İş yerinde adil yaklaşım
  • Kadınlara fırsat sunma
  • Kapsayıcı ticaret

Çevresel etkiyi azaltma

  • Sera gazları
  • Su
  • Atık
  • Sürdürülebilir kaynak kullanımı

Uzun vadeli stratejik seçimlerimiz

Portföy seçenekleri

  • Kategori seçimleri
  • Aktif portföy yönetimi
  • Prestijli bir İşletme oluşturma

Markalar ve yenilik

  • Yeniliğe odaklı bir yaklaşım
  • Verimlilik ve marjları artırma
  • Dijital pazarlamaya daha fazla yatırım

Pazar gelişimi

  • Pazarlama güzergahları
  • Gelişmekte olan pazarlar
  • E-ticaret

Çeviklik ve maliyet

  • Sıfır tabanlı bütçeleme
  • Üretim tabanı ve genel imalat giderleri
  • Kapsamdan faydalanma

İnsanlar

  • Yetenekleri cezbetme
  • Yetenekleri geliştirme
  • Değer odaklı ve yetki sahibi

Büyüme

İstikrarlı

Tedarik zincirimize, markalarımıza, çalışanlarımıza ve BT departmanımıza sürekli olarak yatırımda bulunarak satış büyümesi, temel işletim marjı ve serbest nakit akışı ile istikrar sunuyoruz.

Rekabetçi

Yeniliğe yatırımda bulunarak yeni pazarlara ve yeni segmentlere girmenin yeni yollarını ararken pazar payımızı artırabiliriz.

Kârlı

Maliyet açısından tasarruf sağlamak ve kazancımızı artırmak, elde ettiğimiz kazancı yeni strateji fırsatlara yatırarak büyümek için ekstra itici güç elde etmek üzere birinci sınıf üretim anlayışımızda sürekli olarak bir iyileştirme arayışındayız.

Sorumlu

Sorumlu büyüme, olumlu bir sosyal etkiye sahip olma ve çevresel ayak izini azaltmayı içerir; bu anlayış, USLP'nin temelini oluşturur ve itibarımızın korunması ve iyileştirilmesi için temel önem taşımaktadır.

İş modelimiz

Unilever kârlı büyüme sürecinde aynı zamanda sorumlu hareket edilmesi gerektiğine inanmaktadır. Sürdürülebilir yaşam ve USLP ile desteklenen bu yaklaşım, işletim modelimizin temelinde yatmaktadır. Bu anlayış, işe yaklaşımımız ile sınırlı kaynaklara sahip bir dünyada sorumlu bir şekilde hareket eden markalar için artan tüketici talebini karşılama şeklimiz açısından bize kılavuzluk etmektedir. İş modelimiz, marka yeniliklerinin temelini oluşturan tüketici görüşleri ile başlar ve genellikle bir dizi dağıtım kanalı üzerinden gerçekleştirilen pazarlama ve reklam süreçlerinin desteğiyle piyasaya sunmak üzere tedarik zinciri ortaklarımızla birlikte ürün geliştirmemizi içerir.

Başa dön