Aslı Kölükfakı

Dijital, E-ticaret & Yeni İş Modelleri Direktörü, Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran; Medya Direktörü, Unilever Türkiye, Rusya, Orta Doğu, Kuzey Afrika, Orta Asya, Kafkasya; Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi

Asli-Kolukfaki

Aslı Kölükfakı, 2001 yılında Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler bölümünden mezun olduktan sonra kariyerine Unilever Müşteri Geliştirme departmanında başladı. İki yıl sonra Pazarlama departmanında göreve başlayan Kölükfakı, birçok farklı marka ve kategoride rol aldıktan sonra 2006 yılında, Ticari Pazarlama Müdürü olarak atandı. Takip eden yıllarda Kanal Pazarlama Müdürü ve Modern Ticaret Müşteri Yöneticisi görevleri ile deneyimlerini zenginleştirerek 2010 yılında, Unilever Türkiye’nin Medya sorumluluğunu üstlendi.

2010 yılından beri Medya alanında birçok başarılı çalışmaya imza atan Aslı Kölükfakı, 2011 yılında Türkiye ve Orta Asya Medya Direktörlüğü görevine atandı.

Aslı Kölükfakı, 2013 yılından bu yana NAMETRUB (Türkiye, Rusya, Orta Doğu, Kuzey Afrika, Orta Asya ve Kafkasya) bölgesinden sorumlu Medya Direktörü ve 2016’dan bu yana Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran Yönetim Kurulu Üyesidir.

Kölükfakı, bu görevlerine ek olarak Ağustos 2018 itibarıyla, Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran Dijital, E-Ticaret & Yeni İş Modelleri Direktörlüğü görevini de yürütmektedir.

Aslı Kölükfakı, evli ve 3 çocuk annesidir.

Bu konuda daha fazla keşif yapın