Biz Kimiz

100 yılı aşkın bir süredir Türkiye ve Türk insanı için katma değer yaratan Unilever olarak, pazara sunduğumuz 29 marka ile Türkiye’de her ay 51 milyon tüketicinin yaşamının bir parçası olarak yer alıyoruz.

Unileveri tanıyalım

Unilever Singapoer office sign

Dünyanın en büyük hızlı tüketim ürünleri şirketlerinden biri olarak, tüm dünyada sürdürdüğü yatırım atağıyla, küresel pazardaki etkinliğini ve payını sürekli artıran Unilever, Türkiye'deki ilk yatırımını 1952 yılında İstanbul Bakırköy’de kurulan Sana fabrikasıyla gerçekleştirdi.

Vizyonumuz

Vizyonumuz unilever

Vizyonumuz, çevre üzerindeki etkilerimizi azaltırken şirketimizi iki kat büyütmemizi ve içinde bulunduğumuz topluma pozitif fayda yaratmamızı sağlayacak yeni iş yapış yolları geliştirmek.

Amaç & İlkelerimiz

amac ve ilkelerimiz

Amacımız, her yerde insanların günlük ihtiyaçlarını karşılamak.

Yönetim

990x557-unilever-logo

Geleceğin ihtiyaçlarına kendini adamış olan yapımızla işimiz genelindeki tüm görevler, sorumluluklar ve karar verme mekanizmaları açıkça belirlenmiştir.

Logomuz

unilever logo

İş modelimiz olarak benimsediğimiz “Sürdürülebilir Büyüme” çevre üzerindeki etkilerimizi azaltırken, yaşam koşullarını iyileştirmeyi hedefliyor, logomuzda da bu anlayışımızın altını çiziyoruz.

Back to top