Biz kimiz?
Dünyada her gün 2.5 milyar insan, iyi hissetmek, iyi görünmek ve hayattan daha fazla keyif almak için Unilever ürünlerini kullanıyor. 190 ülkede satılan 400'ün üzerinde markamız ile sürdürülebilir yaşamı yaygınlaştırmak için tüketicilerimizle birlikte çalışma konusunda benzersiz bir fırsata sahibiz.
Unilever Hakkında

Unilever’in geçmişi, Hollandalı margarin şirketi Margarine Unie ile İngiliz sabun şirketi Lever Brothers’ın 1930 yılında birleşmesine kadar uzanmaktadır.
Lider Ekibimiz

Unilever’deki Lider Ekibimiz hakkında daha fazla bilgi edinin.
Logomuz

Unilever'in logosunun her biri bizim için önemli bir unsuru temsil eden 25 simgeden oluştuğunu biliyor muydunuz?
Stratejimiz

İş modelimiz ve stratejimizin değer yaratmakve sürdürülebilir büyüme sağlamak üzere nasıl birlikte çalıştığını görün.
Vizyonumuz

Sürdürülebilir büyüme konusunda oldukça büyük hedeflere ve sosyal fayda sağlama anlayışına sahibiz. Daha iyi birşirket, daha parlak bir gelecek.
Amaç ve ilkeler

Politikalarımız aracılığıyla en yüksek kurumsal yönetişim ve davranış standartlarına ulaşma konusunda kararlıyız.