1. Home
  2. Sürdürülebilir Yaşam
  3. Sürdürülebilir iş stratejimiz

Sürdürülebilir iş stratejimiz

Unilever, en başından beri amaç odaklı bir şirket olmuştur. Bugünkü amacımız basit ve net: sürdürülebilir yaşamı yaygınlaştırmak.

Sıcaklıkların yükseldiği, su kıtlığının daha sık görüldüğü, besin stoklarının giderek sınırlı hale geldiği ve zengin ile fakir arasındaki farkın açıldığı bir dünyada yaşıyoruz. Nüfus hızla artıyor, temel hijyen ve sıhhi koşullar giderek daha büyük bir sorun haline geliyor. Unilever olarak dünya üzerindeki insanların bu değişimlerden halihazırda nasıl etkilendiğini görebiliyoruz. Biliyoruz ki, ürün maliyetleri dalgalandıkça, piyasalar istikrarını kaybettikçe ve ham madde kullanımı zorlaştıkça, bu değişimler bizler için de yeni sorunlar ortaya çıkaracak.

İşimizin, çözümün bir parçası olması gerektiğine inanıyoruz. Ancak bunun için, şirketlerin de değişmesi gerekiyor; artık değişmeye direnen şirketlere yer olmayacak. Kabul edilebilir tek iş modeli sürdürülebilir, adil büyümedir. Stratejik vizyonumuz, işimizi büyütürken büyümemizden kaynaklanan çevresel ayak izimizi azaltmak ve pozitif sosyal etkimizi arttırmaktır.

2010 yılında, sürdürülebilir büyüme için kılavuzumuz olan Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı'nı başlattık. Vizyonumuzu, markalarımız için karlı bir büyüme sağlamamıza, maliyetlerden tasarruf etmemize, yeniliği teşvik etmemize ve güven oluşturmamıza yardımcı olan Planımız ile gerçekleştireceğiz.

Stratejimiz hakkında

Hasat - Stratejimiz hakkında

İşimizi büyütürken tüketicilerimiz, çalışanlarımız, tedarikçilerimiz, hissedarlarımız ve toplumlar için fayda yaratmayı hedefliyoruz.

Sürdürülebilirliği yaygınlaştırma

Knorr Çiftçi - Sürdürülebilirliği yerleştirme

Sürdürülebilirliği stratejimize, markalarımıza ve yaptığımız yeniliklere entegre ederek işimizi daha da büyütüyoruz.

Başa dön