Milyonların yaşamını geliştirmek için ortaklaşa çalışma

Küresel ortaklıklar iş modelimizin önemli bir parçasıdır ve bu modele göre Unilever'in büyümesi pozitif sosyal bir etki ortaya koymamızla ve çevresel ayak izimizi azaltmamızla ayrı düşünülemeyecek şekilde bağlantılıdır.

Unilever’in 2020 itibarıyla ulaşılması hedeflenen sürdürülebilir yaşam planı hedefleri:

Ortaklar ve programlar

MaMoni Entegre Güvenli Annelik, Yenidoğan Bakımı ve Aile Planlaması Projesi, Bangladeş. Telif Hakkı Shafiqul Alam Kiron/Save the Children

Unilever için büyüme olumlu bir sosyal etki tesis etme ve çevresel ayak izimizi azaltma yeteneğimizle bağlantılıdır.

  • 1 milyardan fazla insanın sağlık ve sıhhatlerini geliştirmek için eyleme geçmelerine yardımcı olma
  • ürünlerimizin üretilmesi ve kullanımı ile ilgili çevresel ayak izini yarıya indirme
  • milyonlarca insanın geçim kaynağını geliştirme

Bu hedeflere ulaşabilmek için, dönüşüm sağlayacak değişimler oluşturmamız gerekiyor ve bunu tek başımıza yapamayız. Küresel ortaklıklar yoluyla, BM kuruluşları, sivil toplum kuruluşları, sosyal etki sağlayan yatırımcılar, vakıflar ve devlet kurumları gibi taahhüdümüzü paylaşan diğer paydaşlarla birlikte çalışıyoruz.

Bu ortaklıklar şirketimizin büyüklüğünden faydalanmakta, sistematik ve sürdürülebilir yöntemlerle fark ortaya koyabilmekte ve Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı ile uyumlu hale gelebilmektedir. Bu ortaklıklar malzemelerimizi üreten milyonlarca küçük çiftçinin ve ürünlerimizi satan girişimci ve perakendeci ağının yer aldığı tedarik zincirimizdeki insanların ve bunları kullanan milyarlarca tüketicinin yaşamlarını geliştirmeyi hedeflemektedirler.

Kurduğumuz ortaklıklar sağlık ve sıhhat, beslenme ve gıda güvenliği, sürdürülebilir tarım, kadınların güçlendirilmesi, kapsayıcı ticaret, felaket ve acil durum kurtarma ve ormanların yok olmasıyla mücadele üzerinde olumlu etki oluşturmak üzere tasarlanmıştır. Diğer taraftan, güven tesis ederek, riskleri azaltarak veya maliyetleri düşürerek Unilever'in sürdürülebilir büyümesini arttırmaktadır. 2012 yılından bu yana, dünya genelinde 30 milyondan fazla insanın yaşamını olumlu bir şekilde etkiledik.

Başa dön