Geç içerik

Emre Oker

Emre Oker'in fotoğrafı.

Unilever Türkiye Tüketici & Pazar Araştırmaları Lideri ve Unilever Orta Doğu Dondurma Tüketici & Pazar Araştırmaları Lideri

Kariyerine GfK araştırma şirketinde başlayan Emre Oker, Türkiye’nin yanı sıra İsviçre ve Almanya’da (merkez ofis) müşteri hizmetlerinde çalıştı. Özellikle Türkiye’de müşteri hizmetleri ekibini yönetirken Unilever dahil olmak üzere geniş bir müşteri yelpazesine hizmet verme ve toplam FMCG pazarını, alışveriş dinamiklerini inceleme fırsatı buldu. GfK’dan sonra, 13 yıl boyunca çalıştığı PepsiCo (içecekler ve atıştırmalıklar) Türkiye ve Güneydoğu Avrupa bölgesinde medya, tüketici ve pazar araştırmaları bölümlerini kurdu ve yönetti.

PepsiCo’dan sonra önce Yıldız Holding-pladis'de Strateji & İçgörü direktörü olarak ve sonrasında ise ortağı olduğu okerinsighting şirketinde danışman olarak çalıştı.

Emre Oker, Unilever’e 2022 yılında katıldı. Halen Unilever Türkiye Tüketici & Pazar Araştırmaları Lideri ve Unilever Orta Doğu Dondurma Tüketici & Pazar Araştırmaları Lideri olarak görev yapmaktadır.

Sankt Georg Avusturya Lisesi ve Boğaziçi Üniversitesi Sosyoloji bölümü mezunu olan Emre Oker, evli ve iki çocuk babasıdır.

Başa dön