Geç içerik

Unilever Türkiye Yer değiştir


Basın ve Medya

Sonuclar 60 gösteriliyor

...
  • İngiltere’nin 1 Numarası Türkiye’de!

    İngiltere’nin 1 numaralı yüz bakım markası Simple, Amerika ve birçok Avrupa pazarından sonra artık Türkiye’de. Unilever’in Türkiye pazarındaki ilk yüz bakım markası olan Simple, sert kimyasal, paraben alkol, yapay parfüm ve renklendirici içermeyen ürünleri ile kadınlara “iyi kalpli bir cilt bakımı” sunuyor

    Yayınlandığı tarih:

  • Unilever ve Veolia Sürdürülebilir Ambalaj İşbirliği

    Unilever ve Veolia arasında üç yıl süreyle devam edecek olan ortaklık, plastik atıklar için döngüsel ekonominin oluşturulmasına yardım ederek atıkların gerek toplanması gerekse geri dönüşümü için ihtiyaç duyulan alt yapıyı iyileştirecek.

    Yayınlandığı tarih:

  • Unilever, 17 yıldır Dow Jones Sürdürülebilirlik Endeksi’nin zirvesinde

    Unilever, şirketlerin ekonomik, çevresel ve sosyal performanslarını değerlendiren ve puanlayan, küresel olarak kabul görmüş bağımsız bir kıyaslama sistemi olan Dow Jones Sürdürülebilirlik Endeksi’nde (DJSI) bir kez daha zirvede yer alarak, uzun vadeli sürdürülebilir büyümeye olan bağlılığını teyit etti. Unilever, 1999 yılından bu yana 19 defa DJSI sektör lideri, 17 defa da endüstri birincisi seçildi.

    Yayınlandığı tarih:

  • Unilever, Gençleri İş Dünyasına Hazırlıyor

    Boğaziçi Üniversitesi Sürdürülebilir Kalkınma ve Temiz Üretim Merkezi ve Unilever, Gençleri İş Dünyasına Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimi ile Hazırlıyor

    Yayınlandığı tarih:

  • Sürdürülebilirlik Yol Haritasında Paydaş İşbirliği

    Unilever’in Sürdürülebilir Yaşam Planı kapsamında geleneksel olarak düzenlediği Paydaş Çalıştayı, sivil toplum temsilcileri, sosyal girişimciler, akademisyenler, medya ve iş dünyasından 70’e yakın uzmanın katılımıyla gerçekleştirildi.

    Yayınlandığı tarih:

  • Cornetto Bu Yaz Murat Boz ile “Geç Olmadan” Diyor

    Aşkın ve gençliğin dondurması Cornetto, sevilen pop müzik sanatçısı Murat Boz ile yaptığı işbirliğini 9 Mayıs’ta gerçekleşen bir basın toplantısıyla duyurdu. Bu işbirliği çerçevesinde Cornetto bu yaz gençlere Murat Boz ile “Geç Olmadan” diyerek seslenecek. Hareketli müziği, cesaret veren sözleriyle dikkat çeken “Geç Olmadan” bu yazın favori şarkılar arasına girmeye aday.

    Yayınlandığı tarih:

  • Domestos’la“Hijyenik Tuvalet, Sağlıklı Gelecek”

    Domestos okullardaki hijyen koşullarını ve bilincini iyileştirmek için “Hijyenik Tuvalet, Sağlıklı Gelecek” projesini hayata geçiriyor. Pilot aşaması Sarıyer İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğiyle 36 okulda gerçekleştirilen proje ile Domestos, ebeveynlere ve temizlik görevlilerine yönelik eğitim çalışmalarının yanı sıra okullara Domestos ve temizlik malzeme desteği sağlıyor. Projenin ilk bir aylık sonuçları tuvalet koşullarının iyileştirilmesiyle birlikte kullanım sıklığının yüzde 25 arttığını gösteriyor.

    Yayınlandığı tarih:

  • Şefler, ‘Gıda Güvenliği’ hünerlerini sergiledi

    Dünyanın alanında en büyük ikinci fuarı IBATECH İstanbul kapsamında şefler, Taşpakon Türkiye Kupası’nda ilk kez ‘Gıda Güvenliği’ kriteri ile değerlendirildi. Güvenilir Eller ve Gıda Güvenliği Derneği işbirliğiyle eklenen kriter ile yarışma için “Gıda Güvenliği Jürisi” oluşturuldu.

    Yayınlandığı tarih:

  • Unilever Food Solutions Dijital Vizyonu'nu açıkladı

    Unilever Food Solutions, gastronominin ülke ekonomisini büyüten ve kaynak yaratan bir endüstri olarak kabullenilmesi için bu yıl ilk kez düzenlenen Global Gastroekonomi Zirvesi’nde gastronomide dijitalleşmeyi ve şeflerin dijital davranışlarını anlattı.

    Yayınlandığı tarih:

  • Lipton’dan “Konuşalım Artık Araştırması”

    Lipton’un Türkiye’nin 12 ilinden 800 kişinin katılımıyla gerçekleştirdiği “Konuşalım Artık Araştırması” sonuçlarına göre dijital ortamlarda iletişimin artmasına rağmen hala yüz yüze iletişim daha değerli bulunuyor. Araştırmaya katılanların %92’si yüz yüze iletişimi “daha gerçek, kaliteli ve tatmin edici” olarak tanımlarken, insanların artık yeterince sohbet etmediğini de söylüyorlar. “Paylaşmak” kelimesi ise insanlar arası paylaşımlardan çok “sosyal medyada içerik paylaşımı” olarak algılanıyor.

    Yayınlandığı tarih:

  • Hijyenik bahar temizliğinin vazgeçilmezi çamaşır suyu

    Tazeliğin ve yeni başlangıçların habercisi ilkbahara girerken kışın bütün kirini evlerimizden atmanın en iyi yolu olan bahar temizliği, özellikle kar yağışı açısından zayıf geçen kış aylarından sonra hızla yayılan virüs ve bakteriler sebebiyle çok daha önemli hale geliyor.Viral salgınlara sebep olan virüslere ve tehlikeli hastalıklara sebep olan bakterilere karşı en uygun çözüm ise mikrobiyolojik temizliğe uygun çamaşır suyu gibi temizlik ürünleri...

    Yayınlandığı tarih:

  • Bu bahar da temizliğin kolayı Unilever’den

    Unilever’in ev ve çamaşır bakım konusunda uzman ürünleri Cif, Domestos, OMO, Rinso ve Yumoş bu bahar da temizlik ritüelinin değişmezleri oluyor; Nisan ve Mayıs ayları boyunca devam edecek avantajlı ve hediyeli bahar kampanyasıyla hem zamandan hem de bütçeden tasarruf sağlıyor.

    Yayınlandığı tarih:

Sayfa

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Medya kontaktları

Ürünlerimiz hakkında soru ve görüşleriniz için Unilever Tüketici Hattı’nı ‘444 25 19’ arayabilir veya mesajınızı callcenter.tr@unilever.com adresine iletebilirsiniz.

Unilever hakkında daha fazla bilgi edinmek için aşağıdaki iletişim bilgilerini kullanabilirsiniz.

Kurumsal İletişim Bilgileri
Saray Mah. Dr. Adnan Buyuk deniz Caddesi No: 13v 34768 Umraniye Istanbul Turkey

T: +90 216 633 90 00
Kurumsal-Iletisim.Unilever-TR@unilever.com