
Unilever Türkiye, gençlere yönelik İnsan Kaynakları politikaları ve sunduğu olanaklarla en gözde şirketlerden biri olmayı sürdürüyor.
‘Unilever In Your Class’ programı ile Unilever Türkiye; Boğaziçi, Bilkent, İTÜ, Koç, ODTÜ, Özyeğin, Sabancı, TOBB ve Yeditepe Üniversitesi gibi önde gelen birçok üniversitedeki ders içeriklerinin güncel olarak şekillenmesine destek veriyor. Bugüne kadar Unilever’in Pazarlama, Tedarik Zinciri, Finans, İK, Ar-Ge, Kurumsal İletişim ve Müşteri Geliştirme gibi farklı departmanlarından üst düzey yöneticilerin katıldığı derslerde, marka yönetiminden sürdürülebilirliğe kadar farklı konular işlenerek akademik verilerle iş dünyası gerçeklerinin buluşması sağlandı. Ayrıca simülasyonlar, vaka çalışmaları ve konu anlatımları ile öğrencilerin teori ile pratiği pekiştirmeleri hedeflendi.



Steven Gross: “Gençler, iş odaklı eğitim ve kariyer fırsatları istiyor.”
Unilever’in yeni nesilin ihtiyaçlarını göz önüne aldığını belirten Unilever Türkiye İnsan Kaynaklarından Sorumlu Başkan Yardımcısı Steven Gross, “Yeni nesil, bir anlam ifade eden ve somut bir katkı sağlayan işlerde çalışmak, yaratıcılığını ifade etmek, fikirlerini paylaşmak ve teknolojiden faydalanmak istiyor. Yeni nesilin kendine özgü ihtiyaçları var ve kesinlikle geçmişe ait kurumsal normlarla sınırlandırılmak istemiyor. Unilever olarak, bu kuşağın eğitim, kariyer gelişimi ve küresel bilgi birikimi fırsatları konusunda ihtiyaçlarını karşılamak üzere ‘In Your Class’ platformumuzla kariyer yolculuklarına destek olurken, onlara iş hayatını tanıtmayı da hedefliyoruz” şeklinde konuştu.
Yöneticilerin akademisyenlerle birlikte çalıştığı “In Your Class” formatında, öğrenciler aldıkları teorik bilgiler sonrasında profesyonellerle etkileşim halinde olma şansını yakalıyor. Gross, “Üniversitelerdeki akademisyen ve öğrencilerden, In Your Class’ın gerçek hayatta kullanılan kavram, yaklaşım ve uygulamaların aktarıldığı, tesislere yapılan teknik inceleme gezileriyle öğrencilerin derste tartıştığı konuları yerinde görme fırsatını yakaladığı ve bakış açılarının geliştiği örnek bir çalışma olduğu yorumlarını almaktan gurur duyuyoruz“ dedi.
Gross, Unilever’in yeni mezunlara ve genç yöneticilere ‘geleceğin liderleri’ olarak yetişmeleri için önemli imkanlar sunduğunu vurguladı.
Unilever, 1 yılda 18 binden fazla üniversite öğrencisine dokundu
Unilever’in önde gelen üniversitelerdeki derslere destek vermeye odaklanan Unilever ‘In Your Class’ programı ile şirketin birçok yöneticisi eğitim kurumlarında ‘konuk eğitmen’ sıfatıyla derslere katılıyor. Böylece Unilever, kariyerlerine başlamadan önce öğrencileri iş dünyasına ilişkin pek çok konu hakkında bilgilendiriyor. Unilever, 'In Your Class' ile Türkiye’nin önde gelen okullarında 29 ders ile 1.100'ü aşkın öğrencinin sınıfına girdi.
Unilever ayrıca çalışanlarının gönüllü katılımı ile GelecekDaha.Net Platformu üzerinden online olarak Türkiye’nin dört bir yanındaki lise ve üniversite öğrencilerine e-mentorluk ve webinarlar aracılığıyla dokunmaya ve kariyer yönlendirmeleri konusunda destek vermeye devam ediyor. İşbirliği kapsamında 2015-2016 döneminde, 10 farklı şehirdeki 30 okula ve 3.400’den fazla öğrenciye ulaşıldı.
Unilever, 2015 - 2016 döneminde öğrencilere yönelik gerçekleştirdiği diğer çalışmalarla ise okullarda 98 etkinlik gerçekleştirdi ve 18 binden fazla öğrenciye ulaşmayı başardı. Unilever’in Kariyer hesabı, sosyal medyada yaklaşık 1 milyon öğrenci tarafından takip ediliyor.
Unilever hakkında
Unilever, 190’dan fazla ülkede satılan ürünleri ile her gün 2 milyar tüketiciye ulaşan, Gıda, Ev ve Kişisel Bakım Ürünleri konusunda dünyanın önde gelen tedarikçilerinden biridir. Dünya genelinde 172.000 çalışanı olan Unilever, 2015 yılında 53,3 milyar Avroluk yıllık satış hacmine ulaşmıştır. Şirketimizin kapsama alanının yarısından fazlası, gelişen ve yükselen pazarlarda yer almaktadır (%57).
Unilever Türkiye portföyünde; OMO, Rinso, Yumoş, Domestos, Cif, Sunlight, Elidor, Dove, Dove Men, Toni&Guy, Signal, Clear, Rexona, Lux, Axe, Sana, Lipton, Knorr, Calve, Becel, Algida, Carte d’Or, Cornetto, Nogger, Magnum, Max, UFS ve Vaseline markaları yer almaktadır.
Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı şunları hedeflemektedir:
- Büyümeyi çevresel etkilerden ayırmak
- Bir milyardan fazla insanın sağlık ve esenliklerini artırmak için harekete geçmesine yardımcı olmak
- 2020’ye kadar milyonlarca insanın geçim kaynaklarını iyileştirmek
Unilever, 2015 Dow Jones Sürdürülebilirlik İndeksinde sektörünün bir numarası seçilmiştir. Unilever, FTSE4Good Endeksinde ise en yüksek çevresel skor olan 5'e yükselmiştir. 2015 GlobeScan/SustainAbility yıllık anketinin Global Kurumsal Sürdürülebilirlik Liderleri listesinde beşinci kez üst üste birinci sırada yer alan Unilever, 2015 yılında, Oxfam’ın Behind the Brands Scorecard Listesinde en sürdürülebilir gıda ve içecek şirketi olmuştur. Unilever ayrıca LinkedIn’de de, tüm sektörlerde dünyanın en çok aranan ilk 3 işvereninden biridir. Unilever ve markaları hakkında daha çok bilgi için, lütfen www.unilever.com.tr adresini ziyaret ediniz.