Unilever Türkiye’nin yeni Yönetim Kurulu Başkanı, Harm Goossens

Orta ve Doğu Avrupa operasyonlarından sorumlu Harm Goossens, Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran’ın yeni Yönetim Kurulu Başkanı oldu.

Harm Goossens, CEO Unilever Türkiye

2013 yılından bu yana Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı yürüten Mehmet Altınok, Global Unilever için yeni iş modelleri ve projeleri geliştirmek üzere Kanada’ya atandı. Eylül ayı itibarıyla Altınok’un yerini, daha önce Unilever’in Orta ve Doğu Avrupa operasyonlarından sorumlu olan Harm Goossens aldı.

Türkiye’nin yanı sıra Orta Asya ve İran operasyonlarının da sorumluluğunu üstlenenHarm Goossens, daha önceki pozisyonlarında görev aldığı bölgedeki birçok ülkede, Unilever'in pazar konumunu ve portföyünü güçlendirmişti.

Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran’ın yeni Yönetim Kurulu Başkanı Harm Goossens, Türkiye’de bulunmaktan ötürü duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Önümüzdeki dönemde hedefim; gerek gelişmiş gerekse de gelişmekte olan pazarlarda Satış ve Müşteri Geliştirme, Pazarlama ve İş Yönetimi alanlarında edindiğim deneyimi aktararak, Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran’daki sürdürülebilir büyümemize liderlik etmektir" dedi.

Mehmet Altınok ise Unilever’deki bayrak değişimiyle ilgili olarak, “Hem gelişmiş hem de gelişmekte olan pazarlarda deneyime ve başarılı bir geçmişe sahip olan meslektaşım Harm Goossens, Yönetim Kurulu Başkanlığına atanarak Türkiye, Orta Asya ve İran’daki işlerimizi daha da ileriye taşımak üzere önemli bir sorumluluk üstlenmiştir. Türkiye’den uzakta olmama rağmen kendisinin liderliği sayesinde iş başarılarımızı gururla takip edeceğim. Kendisine yeni görevinde başarılar dilerim” ifadelerini kullandı.

Harm Goossens

Unilever Yönetim Kurulu Başkanı, Türkiye, Orta Asya ve İran

Hollanda’da bulunan Royal University’de işletme eğitimini tamamlayan Harm Goossens, pazarlama ve satış operasyonları başta olmak üzere iş dünyasında 20 yılı aşkın bir deneyime sahiptir.

Kariyerine 1991 yılında Unilever’de başlayan Goossens, pazarlama ve satış alanlarında çalıştıktan sonra, iş yaşamına Ajax Amsterdam Futbol Takımı’nda devam ederek oyuncuların imaj haklarını koruma görevini yürüttü.

2000 yılından itibaren bir yıl boyunca dünya turuna çıkan Goossens, 2001 yılında iş dünyasına geri dönerek kendi internet şirketini kurdu, ardından dünya vejeteryan gıda ürünleri lideri Tivall Company’nin Avrupa operasyonlarından sorumlu oldu.

Tivall Company’deki görevinin ardından Unilever’in teklifini kabul eden Harm Goossens, 5 yıl boyunca Unilever Pazarlama ve Müşteri Geliştirme Başkan Yardımcılığı görevini üstlendi, sonrasında ise iki yıl boyunca Avrupa Pazarlama Operasyonlarından Sorumlu Başkan Yardımcılığı görevine getirildi.

2012-2016 yılları arasında Polonya’da görev alan Goossens, Orta ve Doğu Avrupa bölgesinde Estonya’dan Arnavutluk’a kadar uzanan 18 ülkede Unilever operasyonlarından sorumlu oldu.

Harm Goossens, evli ve üç erkek çocuk babasıdır.

Unilever Hakkında:

Unilever, 190’dan fazla ülkede satılan ürünleri ile her gün 2 milyar tüketiciye ulaşan, Gıda, Ev ve Kişisel Bakım Ürünleri konusunda dünyanın önde gelen tedarikçilerinden biridir. Dünya genelinde 169.000 çalışanı olan Unilever, 2015 yılında 53,3 milyar Avroluk yıllık satış hacmine ulaşmıştır. Şirketimizin kapsama alanının yarısından fazlası, gelişen ve yükselen pazarlarda yer almaktadır (%58). Unilever Türkiye portföyünde; OMO, Rinso, Yumoş, Domestos, Cif, Sunlight, Elidor, Dove, Dove Men, Toni&Guy, Signal, Clear, Rexona, Lux, Axe, Sana, Lipton, Knorr, Calve, Becel, Algida, Carte d’Or, Cornetto, Nogger, Magnum, Max, UFS ve Vaseline markaları yer almaktadır.

Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı şunları hedeflemektedir:

  • Büyümeyi çevresel etkilerden ayırmak
  • Bir milyardan fazla insanın sağlık ve esenliklerini artırmak için harekete geçmesine yardımcı olmak
  • 2020’ye kadar milyonlarca insanın geçim kaynaklarını iyileştirmek

Unilever, 2015 Dow Jones Sürdürülebilirlik İndeksinde sektörünün bir numarası seçilmiştir. Unilever, FTSE4Good Endeksinde ise en yüksek çevresel skor olan 5'e yükselmiştir. 2015 GlobeScan/SustainAbility yıllık anketinin Global Kurumsal Sürdürülebilirlik Liderleri listesinde beşinci kez üst üste birinci sırada yer alan Unilever, 2015 yılında, Oxfam’ın Behind the Brands Scorecard Listesinde en sürdürülebilir gıda ve içecek şirketi olmuştur. Unilever ayrıca LinkedIn’de de, tüm sektörlerde dünyanın en çok aranan ilk 3 işvereninden biridir. Unilever ve markaları hakkında daha fazla bilgi için, lütfen www.unilever.com.tr Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı hakkında ise daha fazla bilgi almak için lütfen adresini www.unilever.com/sustainable-living/ ziyaret ediniz.

Bu konuda daha fazla keşif yapın
Başa dön