Bizztrip2Unilever etkinliği

İş dünyası ve gençlerin değişimine liderlik etmeyi amaçlayan Unilever, üniversite öğrencileri için bu yıl 5. ‘sini düzenlediği Bizztrip2Unilever ile iş dünyasına atılacak gençlerin gerçek bir profesyonel deneyim yaşamasını sağlıyor.

Unilever İnsan Kaynakları Departmanı’nın her yıl düzenlediği “iş gezisi” temalı Bizztrip2Unilever, bu yıl diğer yıllardan farklı olarak 1 ve 2 Nisan tarihlerinde, tam iki gün boyunca sürecek. Türkiye’nin farklı üniversitelerinden gelen öğrenciler, Unilever Merkez Ofisi’nde vaka analizleri yapmanın yanı sıra Algida Dondurma Fabrikası’na yapılacak olan gezi programına da katılacaklar.

Bu yıl 5.’si gerçekleştirilecek Bizztrip2Unilever‘e katılan gençler, Yönetim Kurulu üyeleri başta olmak üzere üst düzey yetkililer ve işe yeni başlamış Management Trainee’ler (MT; Yönetici Adayları) ile tanışma ve onların deneyimlerine ortak olma fırsatı yakalayacaklar. Unilever, kendi Kariyer Günü olan bu etkinlik ile iş dünyasına atılacak gençlere Merkez Ofisi ve Algida Dondurma Fabrikası’nda Unilever’lilerle iki gün geçirme ve vaka çalışmalarında yer alma imkânı sunacak.

Unilever’in kapısı gençlere açık

Faaliyet gösterdiği gıda, kişisel bakım ve ev temizlik kategorilerinde Asya, Afrika, Orta ve Doğu Avrupa Bölgesi içinde “yönetim üssü” konumunda olan, geliştirdiği sistemler ve bilgi birikimini diğer ülkelere aktaran Unilever Türkiye, kariyer etkinlikleri konusunda da geliştirdiği özgün yaklaşımlarla her zaman farklı projeleri hayata geçirmeyi ilke ediniyor.

Unilever Türkiye İnsan Kaynakları Departmanı tarafından ilki 2007 yılında düzenlenen Bizztrip2Unilever etkinliği, bireysel çözümler arayan, deneyerek öğrenmek isteyen gençlere Unilever markalarını, çalışma stilini ve Unilever dünyasını yakından tanıtmak üzere hayata geçirildi.

Her yıl düzenli olarak gerçekleştirilen bu özel güne katılmak için, bu yıl www.unilever.com.tr web sitesine başvuru yapan 3. ve 4. sınıf öğrencileri arasından 120’si seçildi. Unilever’in misafir edeceği öğrenciler Bizztrip2Unilever 5 ile hem iş dünyası hakkında bilgi edinecek, hem de gönüllerince eğlenecekleri bir gün geçirecekler.

Unilever hakkında

Markalarıyla, dünyanın 170’den fazla ülkesinde her gün 2 milyar insanla bir araya gelen Unilever, 2009 yılındaki 39,8 milyar Euro cirosu ile dev dünya şirketleri arasındadır. Ar&Ge faaliyetlerine her yıl ayırdığı ortalama 1 milyar Euro ile tüketicilerine en iyi ve en kaliteli ürünleri sunmakta, bilimsel çalışmalara öncülük ederek, piyasadaki rekabet ortamını da hareketlendirmektedir.

Sosyal sorumluluk çalışmalarına her yıl ayırdığı 90 milyon Euro ile yarına yatırım yapmakta ve var olduğu toplumların sosyal gelişimlerine katkıda bulunmaktadır. Unilever, Türkiye’de OMO, Rinso, Yumoş, Domestos, Cif, CifSunlight, Elidor, Dove, Signal, Clear, Rexona, Lux, Lifebuoy, Axe, Sana, Lipton, Knorr, Calve, Becel, Algida, Ben&Jerry’s, Carte D’or, Cornetto, Magnum, Max, Vaseline ve Unilever Food Solutions markalarıyla hizmet vermektedir.

Unite İletişim

Dellalzade Sk. No: 34 34347 

Ortaköy- İstanbul

T: +90 212 272 93 13
F: +90 212 272 93 33

unite_uteam@unilever.com

Bu konuda daha fazla keşif yapın
Başa dön