2013 yılında, bu teknolojiyi pazarlama vakti geldiğine karar verdik. Üreticiler, elimizde büyük bir inovasyon olduğunu fark etti, ancak biz bunu hemen kullanmaya başlamak istemedik, çünkü sürecin etkinliği sadece küçük çaplı bir üretimde kanıtlanmıştı. Bir çıkmazdaydık.
O tarihlerde, bir yandan ölçeği büyütüp teknolojinin etkinliğini kanıtlamaya çalışırken, diğer yandan da çalışmalarımızı sürdürmeye devam ettik. Bu kolay olmadı. Dolayısıyla, hemen bir ortak aramaya başladık. Unilever ile yaptığımız işbirliği bu anlamda kritik bir adımdı.
Bu işbirliği 2016 yılında, teknolojimizi Vlaardingen'de düzenlenen yıllık Unilever Araştırma Ödülü sırasında sunduk ve sonrasında Unilever ilk müşterimiz olmaya karar verdi. Bu durum, PET üretiminde dünya lideri olan Indorama'yı da aramıza katılmaya teşvik etti.
Teknoloji gıda ambalajlarında test etmeye başladık. Bu aşamada, bırakın gıda ürünlerini, hiçbir ürün için bir plastik şişe üretmemiştik. İlk ürünümüz, Hellmann's Mayonez şişesi ile bu işi başarabileceğimizi kanıtladık.