Geç içerik

Love Beauty & Planet’in Türkiye Lansmanı Yapıldı

Yayınlandı:

45 ülkede milyonlarca tüketici ile buluşan dünya, hayvan ve insan dostu kişisel bakım ve güzellik markası Love Beauty & Planet’in Türkiye’de.

Love+Beauty&Planet

Daha Güzel Bir Sen, Daha İyi Bir Dünya bakış açısıyla, 45 ülkede milyonlarca tüketicinin tercihi olan kişisel bakım ve güzellik markası Love Beauty & Planet’ın Türkiye lansmanı özel bir etkinlikle yapıldı. Kişisel bakım ve güzellik konusunda kanaat önderi olan Işın Görmüş’ün güzellik sektöründe yaşanan değişimi anlatarak açılışını yaptığı etkinlikte Unilever Kişisel Bakım ve Güzellik Marka Müdürü Özge Acarbay markanın felsefesi ve ürünleri hakkında bilgi verdi.

Marka elçisi ünlü oyuncu Ezgi Eyüboğlu etkinlikte, Love Beauty & Planet ürünleri ile olan deneyimini ve markanın felsefesinin tüketicileriyle buluşmasında üstleneceği rolü aktardı. Lansmana Gonca Vuslateri, Begüm Kütük, Pınar Tezcan, Meltem Kazaz ve Arzu Kaprol gibi ünlü isimler de katıldı.

“Daha Güzel Bir Sen, Daha İyi Bir Dünya”

Unilever Kişisel Bakım ve Güzellik Marka Müdürü Özge Acarbay, odağına güzellik kadar dünyanın iyiliğini de alan Love Beauty & Planet markasını Türkiye’deki tüketicilerle tanıştırmaktan mutluluk duyduklarını ifade etti. Acarbay: “Love Beauty & Planet hem iyi görünmek hem de dünya için iyi bir şeyler yapmak isteyenlere seslenen, ilhamını sürdürülebilirlikten alan bir marka. ‘Daha Güzel Bir Sen, Daha İyi Bir Dünya’ sloganıyla dünya dostu ürünler arayanlarla buluşan Love Beauty & Planet’in portföyünde farklı ihtiyaçlara göre şekillendirdiğimiz saç bakım ve ağız bakım ürünleri yer alıyor.

Ürettiğimiz her bir ürünün içerik tedarikinden üretimine, ambalajından satışına kadar her adımında dünyamıza, insanlara, bu dünyayı paylaştığımız hayvanlara etkimizi azaltmak için çalışıyoruz. Tüm ürünlerimiz etik ve sürdürülebilir yöntemlerle elde ettiğimiz vegan malzemeler içeriyor. Formüllerimizde bitki bazlı temizleyicilere ve esans yağlara yer veriyoruz. Dünyanın hiçbir yerinde hiçbir ürünümüz için hayvanlar üzerinde testler gerçekleştirmiyoruz. V-Label ve PETA’dan aldığımız vegan ve “cruelty-free” (hayvanlar üzerinde test edilmeyen ürün) sertifikalarını gururla ambalajlarımızda taşıyoruz” dedi.

Love beauty and planet products

Love Beauty & Planet’ten 10.000 Fidan

Özge Acarbay, “Ürünlerimizin üretiminden tüketici ile buluştuğu ana kadar olan süreçlerde karbon ayak izimizi azaltmaya gayret ediyoruz; kaçınılmaz olarak ortaya çıkan etkiyi ise telafi etmek amacıyla karbon salımıyla mücadele için ağaçlandırma çalışmalarına destek veriyoruz. Tıpkı Türkiye pazarına “merhaba” derken gerçekleştirdiğimiz 10 bin fidan bağışı gibi. Ağaçlandırma çabalarımız dışında ayrıca ‘Fark Yaratan Küçük İyilikler’ olarak adlandırdığımız adımlarla tüketicilerimize de kendi hayatlarında dünyamızın iyiliği için yapabilecekleri küçük değişikliklerle ilgili sosyal medya üzerinden ilham vereceğiz. Çünkü inanıyoruz ki küçük iyilikler büyük değişimler yaratabilir”.

Marka Elçisi Ezgi Eyüboğlu

Tanıtım etkinliğinde yaptığı konuşmada Love Beauty & Planet’in dünyada pozitif değişim yaratmak adına bir amacının olmasını önemsediğini belirten Ezgi Eyüboğlu; “Ürün içeriklerinin doğal olmasının yanı sıra marka, genelde yalnızca beslenme ile eşleştirdiğimiz ‘vegan’ kavramıyla da çok dikkatimi çekti. Ürünlerin hem performanslarının iyi hem de dünya dostu olduğunu bilmek bana iyi hissettiriyor. Markanın insanlarda yaratmaya çalıştığı bir bakış açısı değişikliği var.

Fark Yaratan Küçük İyilikler olarak tanımlanan bu değişim, yaşantımızdaki küçük değişikliklerle dünyaya etkimizi iyileştirmeye odaklanıyor. Ben de bu amaçla yaptıklarımla çevreme ilham vermek için çalışacağım” dedi. Eyüboğlu önümüzdeki günlerde Love Beauty & Planet’in marka amacına uygun olarak insanlara ilham verebilmek adına “Fark Yaratan Küçük İyilikler” adına çabalarını takipçileriyle paylaşacak.

Lansmanda konuşan Işın Görmüş ise: “Tarihin çok eski çağlarından beri var olan kişisel bakım ve kozmetik dünyası da yeni ihtiyaçlara göre sürekli bir yenilenme ve değişim içinde. Doğa bundan 20-30 yıl öncesine kadar yalnızca ürünlerin içeriğine bir kaynak olarak katkıda bulunurken artık markaların tüm varoluş felsefesine etki ediyor. Artık daha çok insan hem daha doğal içerikler hem de doğaya ve hayvanlara daha saygılı ürünler talep ediyor. Hepimiz güzellik için dünyanın büyük bedeller ödememesi gerektiğinin farkındayız.

Love Beauty & Planet da gezegen, hayvanlar ve insanlarla endüstrinin değişen bağını yansıtan özel bir marka. Bu bakış açısıyla doğan, hatta bu hikâyeyi adına da taşıyan ve bahsettiğim bu dönüşüme öncülük eden bu markayla tanıştığımda büyük heyecan duydum. Sanırım Love Beauty & Planet için bir kişisel bakım ve güzellik ürününde hayal edebileceğimiz tüm özelliklerin bir marka çatısı altında buluşmuş hali diyebiliriz.” dedi.

ozge-Dagyar-Acarbay-Ezgi-Eyuboglu-Isin-Gormus

Love Beauty & Planet Hakkında
Love Beauty & Planet Unilever tarafından 2018 yılında daha sürdürülebilir güzellik ve bakım ürünleri arayan tüketiciler için tasarlanan bir kişisel bakım ürünleri markasıdır.

Fark yaratan küçük iyiliklerin dünyamızı daha temiz, daha yeşil ve daha güzel bir hale getirdiğine inanan Love Beauty & Planet, saçımıza ve vücudumuza bakım yaparken dünyayı bulduğumuzdan daha iyi bırakmamızı sağlamak amacıyla ürünlerinin yaşam döngülerindeki her bir adımı dikkatle değerlendirir. 45 ülkede çevre dostu ürünler kullanmak isteyen tüketicilerle buluşan marka, kuruluşundan bu yana V-Label ve V-Action vegan sertifikaları ile PETA tarafından verilen vegan ve “cruelty-free” (hayvanlar üzerinde test edilmeyen ürün) sertifikalarına sahiptir. Ayrıca tedarikçileri tarafından sağlanan içerikler dahil dünya çapında hiçbir hayvan testi yürütmemeyi taahhüt etmektedir ve bu konuda PETA akreditasyonuna sahiptir.

Başa dön