Toggle Ara

  1. Home
  2. ...
  3. Yeni Mezunlar ve Profesyoneller
  4. Unilever'de çalışmak

Unilever'de çalışmak

Vizyonumuz, işimizi büyütürken büyümemizden kaynaklanan çevresel ayak izimizi azaltmak ve pozitif sosyal etkimizi artırmaktır. İnsanların kendilerini iyi hissetmelerine, iyi görünmelerine ve hayattan daha fazla keyif almalarına yardımcı olan markaların ve bu keyifli işin bir parçası olmak ister misiniz?

Unilever, 190’dan fazla ülkede satılan ürünleri ile her gün 2,5 milyar tüketiciye ulaşıyor. Sadece bu bile büyük kariyer fırsatları anlamına geliyor.

Farklı görüşleri, yetenekleri, tecrübeleri ve geçmişi olan insanların bir arada uyum içerisinde çalışması Unilever'i dünyanın önde gelen tüketici ürünleri şirketi ve aynı zamanda en çok çalışılmak istenen şirketi yapan etkenlerden biri.

Kültürümüz

Vizyonumuz ve Değerlerimiz

Markalarımızın insanların yaşam kalitelerini artırma güçlerine ve doğru işler yaptığımıza her zaman yürekten inandık. Şirketimiz büyüdükçe, sorumluluklarımız da artıyor. İklim değişikliği gibi küresel sorunların hepimizi ilgilendirdiğini biliyoruz. Eylemlerimizin daha geniş kapsamlı etkilerini düşünmek, zaten değerlerimizin özünde var ve karakterimizin temel bir parçasını oluşturuyor

Markalar ve İnovasyonlar

Markalar

Magnum, Omo, Lipton, Dove gibi dünyanın en ünlü markalarından sorumlu olan şirketiz.

Globalde toplamda 400'den fazla markamız var. Bu markalardan 14 tanesinin ayrı ayrı yıllık satışı 1 milyar Euro’dan daha fazla. Unilever himayesinde dakikada 130,000 çay poşeti, yılda 1 milyar deodorant ve 2 milyar Magnum üreten 250 fabrika var.

Markalarımızın çoğunun uzun zamandır devam eden sosyal sorumluluk projeleri var.

İnovasyonlar

İnovasyon, Unilever'in büyüme kaynağı, işimizin can damarıdır. Geleceğimiz, pazara rakiplerimizden çok daha hızlı bir şekilde, daha büyük ve daha iyi inovasyonlar gerçekleştirme yeteneğimiz doğrultusunda şekillenir.

6 global araştırma ve 13 global ürün geliştirme merkezimizde, bölgesel ve ulusal geliştirme ve uygulama merkezlerimizde 6000’i aşkın Ar-Ge profesyoneli çalışıyor.

Sürdürülebilir Yaşam

Sürdürülebilir yaşamı, yaptığımız her işin tetikleyicisi olarak görüyoruz. Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı, aynı zamanda işimizi sürdürülebilir bir şekilde büyütme planı. 

Kasım 2010’da, sürdürülebilir büyüme doğrultusunda çıktığımız on yıllık bir yolculuğa dair kararlılığımızı içeren Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı’nı açıkladık. Planımızı farklı kılan, değer zincirinin tamamı için geçerli olması. Sadece kendi doğrudan faaliyetlerimiz hakkında değil, aynı zamanda tedarikçilerimiz, dağıtımcılarımız ve en önemlisi tüketicilerin markalarımızı nasıl kullandıkları hakkında da sorumluluk alıyoruz. Planımızı destekleyen yaklaşık 60 hedef bulunuyor. Burada, planın ilk yılında kaydettiğimiz ilerlemelere dair bir rapor sunuyoruz.

Amaç & İlkelerimiz

Amacımız, dünyanın her yerinde insanların günlük ihtiyaçlarını karşılamak, tüketicilerimizin ve müşterilerimizin istediklerini önceden tahmin etmek ve yaşam kalitesini yükseltmek. 

İş ilkelerimiz, dünyanın neresinde olurlarsa olsunlar Unilever'deki herkesin uyduğu işletme ile ilgili standartları tanımlar. Aynı zamanda yönetim ve kurumsal sorumluluk açısından yaklaşımımızı da destekler.

Geçmişimiz

Bugün Türkiye’de, 5.000'i aşkın çalışana sahip büyük bir aile olmaktan; 8 fabrikamızda ürettiğimiz ürünleri 35 ülkeye ihraç etmekten; sadece çay üretim faaliyetlerimizle Karadeniz bölgemizde 15 bini aşkın aile için geçim kaynağı yaratmaktan gurur duyuyoruz.

Unilever olarak 100 yıla yakın bir süredir Türkiye ve Türk insanı için katma değer yaratıyoruz. Pazara sunduğumuz 30 markamızla Türkiye’de her ay 51 milyon tüketicinin yaşamının bir parçası olarak yer alıyoruz. Aslında Unilever olarak bu topraklardaki tarihimiz, Sunlight markalı sabun gibi ürünlerimizle yüzyıla yakın bir geçmişe dayanıyor. 1924 yılında G&A Baker Limited şirketiyle tanıştığımız Türkiye’de, ilk yatırımımız, 1952’de İstanbul/Bakırköy’de kurulan SANA fabrikasıyla gerçekleşti. Bu yatırımla ülkemiz için katma değer ve istihdam yaratmaya başlarken, aynı misyonu hala aynı kararlılık ve özveriyle sürdürüyoruz.

Sürdürülebilir Yaşam Planı

Sürdürülebilir Yaşam Planı

Büyüme ve sürdürülebilirliğin birbirinden ayrılamaz olduğuna inanıyoruz.

Başa dön