Toggle Ara

  1. Home
  2. ...
  3. Yeni Mezunlar ve Profesyoneller
  4. Tedarik Zinciri

Tedarik Zinciri

Hammadde temininden, nihai ürünün teslimine kadar, teknolojik olarak ilerlemiş tedarik zinciri uygulamalarımız, büyümemizi desteklemek üzere müşteriye odaklanmaktadır. Düşük maliyetler ile mükemmel hizmet sunma hedefindeyiz. Tedarik Zinciri Ekiplerimiz ; lojistik, müşteri servisi, planlama, fabrika, kalite, üretim, iş güvenliği gibi pek çok departmanda çalışabilmektedir. Ekiplerimiz; bir ürünün üretiminden başlayıp dağıtımına, deposuna ve rafa ulaşıncaya kadar en hızlı, kaliteli ve güvenli şekilde müşteriye ulaştırmak için çalışmaktadırlar.

Müşteri Hizmeti ve Dağıtım

Müşteri Hizmeti ve Dağıtım’da temel göreviniz, müşteri ihtiyaçlarını anlayıp, raf mevcudiyeti gibi ortak lojistik sorunları çözmek için müşteri ile birlikte çalışmak olacaktır.

Planlama

Planlamacılarımız, hem gelişmiş analitik ve sosyal becerilere sahip hem de pazara yenilik getirme amacında olan bireylerdir. Diğer tüm iş alanları ile birlikte çalışarak, satış ve operasyon planlama sürecimizde kilit öneme sahiptirler.

Tedarik Yönetimi

Bu görev, maliyetlerimizi, satın aldığımız ürünleri ve satın alma yöntemlerimizi optimize etmek ile ilgilidir. Hammadde, ambalaj ve üretim dışı materyallerin en iyi şekilde temin edilmesi, maliyetleri azaltmamıza ve iş faaliyetlerimizi daha verimli bir hale getirmemizi sağlayacaktır.

Üretim

Üretim kayıtlarımız dünyadaki en iyi uygulamalar arasındadır ve tesislerimizin çoğu kendi ülkelerindeki en iyi tesislerdir. Üretim departmanında fabrikaların verimliliğinin arttırılmasına, müşteri ve tüketicilerin değişen isteklerine uyum sağlamalarına yardımcı olacaksınız.

Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı

Sürdürülebilir yaşamı, yaptığımız her işin tetikleyicisi olarak görüyoruz. Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı, aynı zamanda işimizi sürdürülebilir bir şekilde büyütme planı demek.

Kasım 2010’da, sürdürülebilir büyüme doğrultusunda çıktığımız on yıllık bir yolculuğa dair kararlılığımızı içeren Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı’nı açıkladık. Planımızı farklı kılan, değer zincirinin tamamı için geçerli olması. Sadece kendi doğrudan faaliyetlerimiz hakkında değil, aynı zamanda tedarikçilerimiz, dağıtımcılarımız ve en önemlisi tüketicilerin markalarımızı nasıl kullandıkları hakkında da sorumluluk alıyoruz. Planımızı destekleyen yaklaşık 60 hedef bulunuyor. Burada, planın ilk yılında kaydettiğimiz ilerlemelere dair bir rapor sunuyoruz.

Başa dön