Pazarlama

Pazarlama

Dünyanın farklı bölgelerinde yaşayan tüketiciler için küresel markalarımızla pazarlama faaliyetlerimizin kapsamı ve çeşitliliği çok geniştir. 

Pazarlama faaliyetimizin kapsamı ve çeşitliliği çok geniştir. Sürekli olarak değişim halinde bulunan rekabetçi bir ortamda, heyecan verici kategoriler ve markalar üzerinde çalışmak ve büyüme oranını arttırma mücadelesi vermek motive edici bir görevdir.

Uzmanlık bilgisi

Pazarlama Departmanı tüketicilerin anlayışları, tercihleri ve ihtiyaçları ile yakından ilgilenmeyi gerektirmektedir.Geniş bir ürün yelpazesinde, küresel, bölgesel ve yerel seviyede faaliyette bulunmalı, birinci sınıf profesyonel gelişim deneyimine ve liderlik vasıflarına sahip olmalısınız. Sonucunda, iş ve marka değerini büyüten görevlere liderlik edeceksiniz.

Marka geliştirme

Markalarımız için heyecan verici ve ilgi çekici vizyonlar yaratma ve tüm pazarlama yöntemlerinin birleşimiyle planlar geliştirmenin yanı sıra marka iletişimi, inovasyonu ve yenilemesini içerir.

Marka oluşturma

Bu alanda vizyonları, yerel pazar bağlamı ile uyumlu hale getirmekte, pratik faaliyetler planlamakta ve bu planların kusursuz bir şekilde uygulanmasını sağlamaktayız. Bu alandaki ekibin görevi, ülke operasyonlarına liderlik ederek pazar payını ve geliri arttırmaktır.

Başa dön