Kategori yönetimi ve müşteriye yönelik pazarlama
Müşteriye yönelik pazarlama, tamamen entegre marka/kategori çözümleri ve faaliyetleri geliştirme ve uygulama anlamına gelmektedir. Tüketici isteklerini anlayarak, raf düzeni ve promosyon stratejilerinden, fiyat politikasına kadar her şey aracılığı ile perakende mağazalarındaki talebi yönlendirebilirsiniz.
Bu görevlerin önemli bir özelliği stratejik düşünerek fiyat, promosyon, ticari faaliyetler ve büyüme ile ilgili kendi anlayış şeklinizi tüketicilere ve rakiplere aktarmaktır.
Müşteri yönetimi
Yeni bir ürün lansmanında, ürünlerin raflarda yer almasını sağlamak için marka ve kategori yönetimi ile yakın işbirliği içinde çalışacaksınız.
Doğru ürün stoğunun doğru zamanda piyasaya sürülmesini sağlamak için fiyat ve marj pazarlığı gerçekleştirmenin yanı sıra, promosyon planlaması ve uygulamasından da sorumlu olacaksınız.